مخالفت پوتين با استفاده از رمزارزها براي معاملات نفت

تازه ترين اخبار گردشگري را در وبگاه جامع گردشگري و توريست مطالعه نماييد

مخالفت پوتين با استفاده از رمزارزها براي معاملات نفت

۴ بازديد

رئيس جمهور روسيه گفت كه ارزهاي رمزنگاري شده بيشتر از ارزهايي كه براي تسويه قرارداد نفت استفاده مي شد ، بي ثبات هستند ، اما هنوز مستحق داشتن مكاني براي پرداخت هستند. به گزارش مجله ايراني ، ولاديمير پوتين اين اظهارات را در مصاحبه با CNBC كه در وب سايت كرملين منتشر شد ، بيان …

مخالفت پوتين با استفاده از رمزارزها براي معاملات نفت https://majalehirani.ir/2021/مخالفت-پوتين-با-استفاده-از-رمزارزها-بر/ Thu, 14 Oct 2021 22:56:34 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/مخالفت-پوتين-با-استفاده-از-رمزارزها-بر/ رئيس جمهور روسيه گفت كه ارزهاي رمزنگاري شده بيشتر از ارزهايي كه براي تسويه قرارداد نفت استفاده مي شد ، بي ثبات هستند ، اما هنوز مستحق داشتن مكاني براي پرداخت هستند. به گزارش مجله ايراني ، ولاديمير پوتين اين اظهارات را در مصاحبه با CNBC كه در وب سايت كرملين منتشر شد ، بيان …

رئيس جمهور روسيه گفت كه ارزهاي رمزنگاري شده بيشتر از ارزهايي كه براي تسويه قرارداد نفت استفاده مي شد ، بي ثبات هستند ، اما هنوز مستحق داشتن مكاني براي پرداخت هستند.

به گزارش مجله ايراني ، ولاديمير پوتين اين اظهارات را در مصاحبه با CNBC كه در وب سايت كرملين منتشر شد ، بيان كرد. از او پرسيده شد كه آيا انتظار دارد ارزهاي رمزنگاري شده در آينده جايگزين دلار براي تسويه قراردادهاي نفتي شوند؟

روسيه سالهاست تلاش مي كند تا وابستگي خود را به دلار آمريكا كه به طور گسترده براي تسويه قرارداد نفت استفاده مي شود ، كاهش دهد ، اما با وجود معامله برخي از شركتها با يورو ، عمدتا موفق به اين كار نشد. دريافت سفارش.

پوتين گفت: “هنوز زود است كه در اين مورد صحبت شود زيرا البته ، Ramzaar مي تواند يك نهاد پرداختي باشد ، اما بسيار ناپايدار است.” بله ، براي انتقال پول از جايي به مكان ديگر ، اما من فكر مي كنم براي استفاده از منابع انرژي براي تجارت ، به ويژه كسب و كار ، هنوز زود است.

روسيه امسال ارزهاي رمزنگاري شده را معرفي كرد و پرداخت كالا و خدمات با استفاده از ارزهاي رمزنگاري شده را در اين كشور ممنوع كرد ، اما سرمايه گذاري در ارزهاي رمزنگاري شده قانوني است.

بانك مركزي روسيه اعلام كرده است كه سرمايه گذاري شهروندان روسي در ارزهاي رمزنگاري شده مي تواند به يك مشكل بزرگ تبديل شود. اين بانك به عدم شفافيت در بازارهاي ارزهاي رمزنگاري شده و خطرات بزرگ مرتبط با نوسانات آنها اشاره كرد.

به گزارش رويترز ، بانك مركزي روسيه اعلام كرده است كه اگرچه روسيه خريد ارزهاي رمزنگاري شده را ممنوع مي كند ، اما شهروندانش همچنان مي توانند اين ارزها را از طريق واسطه هاي خارجي خريداري كنند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.