قرارگيري استان تهران در مسير توسعه با رويكرد اسناد بالادستي/ تزريق ۱۱.۵ ميليون واكسن در تهران

تازه ترين اخبار گردشگري را در وبگاه جامع گردشگري و توريست مطالعه نماييد

قرارگيري استان تهران در مسير توسعه با رويكرد اسناد بالادستي/ تزريق ۱۱.۵ ميليون واكسن در تهران

۴ بازديد

استاندار سابق تهران با اشاره به تدوين نقشه راه توسعه استان بر اساس رويكردهاي جديد ، از گام م provinceثر استان تهران در مسير توسعه مطابق اسناد قبلي خبر داد. به گزارش مجله روز ، انوشيروان محسني بندپي در مراسم تكريم و معارفه استاندار تهران ضمن تبريك اول ماه ربيع الاول و هفته نيروي انتظامي …

قرارگيري استان تهران در مسير توسعه با رويكرد اسناد بالادستي/ تزريق ۱۱.۵ ميليون واكسن در تهران https://majale-rooz.ir/2021/10/قرارگيري-استان-تهران-در-مسير-توسعه-با-ر/ Wed, 13 Oct 2021 13:37:38 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/10/قرارگيري-استان-تهران-در-مسير-توسعه-با-ر/ استاندار سابق تهران با اشاره به تدوين نقشه راه توسعه استان بر اساس رويكردهاي جديد ، از گام م provinceثر استان تهران در مسير توسعه مطابق اسناد قبلي خبر داد. به گزارش مجله روز ، انوشيروان محسني بندپي در مراسم تكريم و معارفه استاندار تهران ضمن تبريك اول ماه ربيع الاول و هفته نيروي انتظامي …

استاندار سابق تهران با اشاره به تدوين نقشه راه توسعه استان بر اساس رويكردهاي جديد ، از گام م provinceثر استان تهران در مسير توسعه مطابق اسناد قبلي خبر داد.

به گزارش مجله روز ، انوشيروان محسني بندپي در مراسم تكريم و معارفه استاندار تهران ضمن تبريك اول ماه ربيع الاول و هفته نيروي انتظامي گفت:. زيرا امنيت ارائه شده توسط پليس براي رشد و توسعه اقتصادي بسيار مهم است.

وي افزود: در استان تهران با همكاري سازمان مديريت استان ، شوراي معاونين و نخبگان راهكارهاي اساسي را دنبال كرديم. تدوين نقشه راه توسعه استان بر اساس رويكردهاي جديد و تكيه بر سند استان و شهرسازي يكي از مهمترين راهبردها بوده است.

وي با اشاره به تراكم بالاي جمعيتي در استان تهران گفت: متوسط ​​حضور دانش آموزان در كلاس هاي استان تهران 32 نفر است. اگرچه اين رقم به طور متوسط ​​24 نفر در كشور است. از سوي ديگر ، در زمينه بهداشت و بهداشت ، تهران در پايين ترين رتبه كشور قرار دارد كه اقدامات بسيار موثري را براي افزايش ظرفيت تخت هاي بيمارستاني انجام داد.

وي ادامه داد: بازگرداندن اقتدار و تسخير نقاط قوت هويت در سمت استانداري تهران از ديگر اقداماتي بود كه جدي گرفته شد. تصور مي شد كه بر نيروي كار شايسته و با انگيزه در دستگاههاي اجرايي استان تكيه دارد. در اين راستا ، استانداران بر اساس سوابق ، نمره و ارزيابي تعيين شدند. اگرچه من در اين مورد تحت فشار زيادي بودم ، از آن حمايت كردم و در نهايت نتيجه اين استراتژي ها اقدامات مناسب در زمينه هاي سياسي ، اجتماعي و غيره بود ، بنابراين در مشاوره هاي آنلاين و آنلاين 23 مرحله را طي كردم. صورتجلسه انتخابات استان تهران

استاندار سابق تهران با تاكيد بر كاهش زمان مرخصي سمن ها ، گفت: ما معتقديم كه با رويكرد اجتماعي مي توان مشكلات را حل كرد. در زمينه امنيت ، از قابليت هاي بالاي شوراي امنيت استان استفاده شد. بنابراين پيش بيني ، پيشگيري و ورود به موقع به تعداد مختلف ارائه شد. در استان تهران با تغييرات بازار سهام تجمعاتي در استان شكل گرفت اما خوشبختانه با حضور مجاز و دائمي ناجا اقدامات امنيتي انجام شد و بسياري از مشكلات با كمك دستگاه هاي مختلف حل شد. در حالي كه هدف كل دشمن شكستن انتخابات در تهران بود ، انتخابات به بهترين شكل ممكن تأمين شد. همچنين در زمينه ساخت و ساز ، قفل و بسته هايي براي توسعه استان باز شد.

وي افزود: با تسهيل مسير توسعه در استان ، ما در رويدادهايي مانند تحقق مترو اسلامشهر ، ايجاد تفاهم نامه بين شهرداري تهران و شركت غيرنظامي جديد پرند شركت كرديم كه اميدواريم در اين منطقه عملياتي شود. مركز 1401. “مترو پرديس همچنين مجوزهاي لازم را با همكاري محيط زيست استان تهران دريافت كرد.

محسني بندپي با اشاره به تاكيد رئيس جمهور بر پيش نويس استاندار جديد تهران در موضوع آلودگي هوا ، گفت: اين بدان معناست كه توجه به حمل و نقل ريلي در تهران بايد با برنامه ريزي جدي و استراتژي مناسب مورد توجه جدي قرار گيرد. در حوزه اقتصادي ، استراتژي اصلي ما دستورات مقام معظم رهبري بود و برنامه هايي براي تأكيد وي در سه سال گذشته طراحي شد. به اين معنا ، ما 43000 واحد توليدي در صنعت ، معدن و كشاورزي داريم كه 1195 واحد متوقف شده است كه در سال 1992 322 واحد فعال شد و در شش ماهه نخست سال جاري ، 600 واحد ديگر فعال شد و در نهايت نرخ بيكاري در تابستان امسال براي استان تهران به 6.6 درصد رسيد و در شش ماهه نخست امسال 55820 شغل فراهم شد. “با كمك فرمانداران و شهرداران استان اقدامات موثري در اين سيل انجام شد.

استاندار سابق تهران در بخشي ديگر از سخنان خود به موضوع مبارزه با ويروس كرونا اشاره كرد و افزود: مشكلات را دو چندان كرد ، اما با نيروي انساني ارزشمند اين استان ما آن را چندان سخت نيافتيم. ما از همه قربانيان ناراحت بوديم ، اما ستاد مديريت تاج استان تهران با 20 واحد تشكيل شد و در شرايطي كه بيمارستانهاي تهران بيش از 50 سال سن داشتند ، در اوايل اسفند 1377 ، براي تأمين تجهيزات مورد نياز براي بيماران مبتلا به دانشگاه علوم پزشكي تاج 180 ميليارد تومان در دسترس بود.

وي افزود: در حال حاضر 11.5 ميليون واكسن در تهران تزريق شده است كه 8.5 ميليون آن اولين دوز است. در شهرهاي استان تهران ، 84 درصد و در شهر تهران ، 53 درصد دانش آموزان قبلاً واكسينه شده اند.

محسني بندپي ضمن قدرداني از همكارانش در استانداري تهران ، گفت: “من براي معيشت و سلامت همكارانم هر آنچه در توان داشتم انجام دادم و از نظر آمار يكي از درخشان ترين لحظات براي اقدامات توسعه اي”.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.