دستور «تسريع واكسيناسيون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله» به استانها

تازه ترين اخبار گردشگري را در وبگاه جامع گردشگري و توريست مطالعه نماييد

دستور «تسريع واكسيناسيون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله» به استانها

۴ بازديد

معاون تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش از روند اجرايي تسريع روند واكسيناسيون دانش آموزان 12 تا 18 ساله در استان ها خبر داد. به گزارش مجله روز ، معاون تربيت بدني و بهداشت ، روش اجرايي “تسريع روند واكسيناسيون دانش آموزان 12 تا 18 ساله” را در ادارات آموزش و پرورش استان …

دستور «تسريع واكسيناسيون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله» به استانها https://majale-rooz.ir/2021/10/دستور-تسريع-واكسيناسيون-دانش-آموزان/ Mon, 11 Oct 2021 13:36:11 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/10/دستور-تسريع-واكسيناسيون-دانش-آموزان/ معاون تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش از روند اجرايي تسريع روند واكسيناسيون دانش آموزان 12 تا 18 ساله در استان ها خبر داد. به گزارش مجله روز ، معاون تربيت بدني و بهداشت ، روش اجرايي “تسريع روند واكسيناسيون دانش آموزان 12 تا 18 ساله” را در ادارات آموزش و پرورش استان …

معاون تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش از روند اجرايي تسريع روند واكسيناسيون دانش آموزان 12 تا 18 ساله در استان ها خبر داد.

به گزارش مجله روز ، معاون تربيت بدني و بهداشت ، روش اجرايي “تسريع روند واكسيناسيون دانش آموزان 12 تا 18 ساله” را در ادارات آموزش و پرورش استان ها اعلام كرد.

بر اساس اين گزارش ، يك جلسه هماهنگي كميته استاني در شهرها و كميته شهرداري مربوطه در اسرع وقت براي آغاز روند اجرايي و هماهنگي عملياتي تشكيل مي شود. اگر دانشگاه علوم پزشكي نياز به ايجاد پايگاه ايمن سازي دانش آموزان داشته باشد ، وزارت آموزش و پرورش مدارس خود را براي اين مهم تعيين و تبليغ مي كند.

بر اين اساس ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي مسئول ارائه سرپرست فني واكسن و تجهيزات تزريق واكسن براي استفاده و خدمات سرپايي در پايگاه تعيين شده خواهد بود.

دانشگاه علوم پزشكي قبل از شروع واكسيناسيون توسط مركز بهداشت شهر ، اقدامات لازم را براي در دسترس بودن تيم اورژانس و پزشك انجام خواهد داد.

بر اساس اين بخشنامه ، همه افرادي كه خدمات واكسيناسيون را در اين كارگاه ارائه مي دهند بايد كاملاً واكسينه شوند و حداقل دو هفته از دومين واكسيناسيون آنها مي گذرد.

دپارتمان هاي آموزشي براي واكسيناسيون داوطلبان دانش آموز در مركز اجتماعات تماس گرفته و صف مي گيرند و بهتر است در كلاس صف بكشيد.

در نتيجه ، اگر زمان واكسيناسيون دانش آموزان با زمان كلاس آنها همزمان باشد ، مدرسه بايد مقدمات لازم را براي كلاس جبراني فراهم كند. بر اين اساس ، ما بايد خدمات واكسيناسيون را بر اساس آنها ارائه دهيم و از ازدحام جلوگيري كنيم.

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش ، بر اين اساس ، گزارش روزانه تعداد واكسن هاي تزريق شده به دانشجويان در هر شهر در پايان هر روز از دانشگاه علوم پزشكي و تا پايان ساعت اداري ارائه مي شود. به روز بعد به دفتر بهداشت و سلامت اين معاون بايد ارسال شود.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.