معترضان طرح مجلس در باره وكالت دادگستري،چه مي گويند؟

تازه ترين اخبار گردشگري را در وبگاه جامع گردشگري و توريست مطالعه نماييد

معترضان طرح مجلس در باره وكالت دادگستري،چه مي گويند؟

۵ بازديد

در چند هفته گذشته ، اجراي مجلس سيزدهم باعث اختلاف و مناقشه بين دو گروه از وكلا و فارغ التحصيلان اقتصاد شد.طرح موسوم به تسهيل تجارت ، كه توسط كميسيون جهش توليد به بهانه تسهيل در صدور مجوزهاي تجاري خاص توليد شده و از ديدگاه صرفاً اقتصادي تهيه شده است ، گامي نادر برخلاف قوانين …

معترضان طرح مجلس در باره وكالت دادگستري،چه مي گويند؟ https://majalehirani.ir/2021/معترضان-طرح-مجلس-در-باره-وكالت-دادگستر/ Mon, 11 Oct 2021 22:11:40 0000 عمومي https://majalehirani.ir/2021/معترضان-طرح-مجلس-در-باره-وكالت-دادگستر/ در چند هفته گذشته ، اجراي مجلس سيزدهم باعث اختلاف و مناقشه بين دو گروه از وكلا و فارغ التحصيلان اقتصاد شد.طرح موسوم به تسهيل تجارت ، كه توسط كميسيون جهش توليد به بهانه تسهيل در صدور مجوزهاي تجاري خاص توليد شده و از ديدگاه صرفاً اقتصادي تهيه شده است ، گامي نادر برخلاف قوانين …

در چند هفته گذشته ، اجراي مجلس سيزدهم باعث اختلاف و مناقشه بين دو گروه از وكلا و فارغ التحصيلان اقتصاد شد.طرح موسوم به تسهيل تجارت ، كه توسط كميسيون جهش توليد به بهانه تسهيل در صدور مجوزهاي تجاري خاص توليد شده و از ديدگاه صرفاً اقتصادي تهيه شده است ، گامي نادر برخلاف قوانين و مقررات اساسي قانون و عدالت است. براي حذف ورود كانون وكلاي توانايي در كنكور ،حد نصاب نمرات اين آزمون در يك فرمول عجيب در مسيري است كه با آن يك هماهنگي ساده بين داوطلبان در ارسال پاسخ نامه سفيد همه داوطلبان داراي نمره صفر در آزمون پذيرفته مي شوند (جايي كه حد نصاب 70٪ از ميانگين نمره يك درصد شركت كنندگان در آزمون تعريف شده است).اين طرح با برچسب رفع انحصار كانون هاي وكلا طراحي شد كه منجر به تصويب مقاله اي با عنوان 187 بيست سال قبل و صدور مجوز وكالت از سوي قوه قضاييه شد. بيست سال پيش ، اين مقاله به بهانه مورد استناد قرار گرفت. اشتغال و انحصار زدايي ، اما بازماندگان از آزمون وكالت ، كه در آزمون حاصل از پروژه نيز شكست خورده اند ، به جاي ادامه تلاش و بررسي دلايل ضعف خود ، دكترا را دليل مشروعيت خود مي دانند ، از طراحان انتقاد كرده و هرگز به آنها نگفتند كه شايد مشكل نه تنها در ناتواني شما در پاسخ به سوالات آزمون ، ممكن است در توانايي آنها براي اخذ دكترا نيز ترديد ايجاد شود.

چالش ها و موضوعات مورد بحث جامعه حقوقي به طرق مختلف با زبان منطق و استدلال مطرح شده است كه عدم توجه قانونگذاران به اعتراضات منجر به تجمع اعتراضي وكلا در مقابل مجلس در تهران و شيراز شده است. نمايندگان مجلس در استان فارس گروهي از وكلاي شيراز و تهران در اعتراض به تصميمات قانونگذاران ، عكاسي و نوشتن در مجلس شيراز و ميدان بهارستان شركت كردند. وي با آگاهي از سطح كيفي مراحل دادرسي ، اين را به وضوح بيان كرد قربانيان اصلي اين طرح قوه قضاييه و قوه قضاييه خواهند بود. كه قرار است به پرونده هاي طراحي شده افرادي كه نتوانسته اند در آزمون وكالت قبول شوند ، رسيدگي كند.

قوه قضائيه با اين اعتراض به اين نتيجه رسيد كه مجوز و راحتي به خوبي به پايان نمي رسد. به اميد احقاق حق ، و سپس كساني كه حداقل شرايط علمي را براي قبول شدن در آزمون ويژه ندارند ، براي تحقق آن شكايت مي كنند. حقوق.جالب اينجاست كه رئيس كميسيون قضايي مجلس مي گويد كه جوانان پس از اخذ مجوز وكالت ، به تدريج تجربه كسب مي كنند و نحوه انجام كار را مي دانند و اين س unال بي پاسخ مي ماند. چه كسي هزينه هاي درست و اسراف كننده اين تخلف را پرداخت مي كند؟

وكيل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.