گزارش توئيتري اميرعبداللهيان از سفر به بيروت/در روزهاي سخت، آماده حمايت و ياري لبنان هستيم

تازه ترين اخبار گردشگري را در وبگاه جامع گردشگري و توريست مطالعه نماييد

گزارش توئيتري اميرعبداللهيان از سفر به بيروت/در روزهاي سخت، آماده حمايت و ياري لبنان هستيم

۴ بازديد

به گزارش گروه سياست خارجي خبرگزاري آنلاين مجله روز ، حسين اميرعبداللهيان ، وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران ، در پايان سفر خود به بيروت در توئيتي با مشورت مقامات لبناني نوشت: «من مكالمات مهمي با مقامات ارشد ، رهبران و نخبگان حزب لبنان. ” آنها ساعت ها با دبيركل حزب الله مشورت كردند. …

گزارش توئيتري اميرعبداللهيان از سفر به بيروت/در روزهاي سخت، آماده حمايت و ياري لبنان هستيم https://majale-rooz.ir/2021/10/گزارش-توئيتري-اميرعبداللهيان-از-سفر-ب/ Sat, 09 Oct 2021 07:00:59 0000 بين الملل https://majale-rooz.ir/2021/10/گزارش-توئيتري-اميرعبداللهيان-از-سفر-ب/ به گزارش گروه سياست خارجي خبرگزاري آنلاين مجله روز ، حسين اميرعبداللهيان ، وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران ، در پايان سفر خود به بيروت در توئيتي با مشورت مقامات لبناني نوشت: «من مكالمات مهمي با مقامات ارشد ، رهبران و نخبگان حزب لبنان. ” آنها ساعت ها با دبيركل حزب الله مشورت كردند. …

به گزارش گروه سياست خارجي خبرگزاري آنلاين مجله روز ، حسين اميرعبداللهيان ، وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران ، در پايان سفر خود به بيروت در توئيتي با مشورت مقامات لبناني نوشت: «من مكالمات مهمي با مقامات ارشد ، رهبران و نخبگان حزب لبنان. ” آنها ساعت ها با دبيركل حزب الله مشورت كردند.

وي افزود: تشكيل دولت جديد را به همه لبناني ها تبريك مي گويم.

وي گفت: “ما آماده حمايت و كمك به لبنان در شرايط سخت هستيم.”

به گزارش فارس ، وزير امور خارجه كشورمان در مدت اقامت خود در لبنان با رئيس جمهور ، رئيس پارلمان ، نخست وزير و وزير امور خارجه اين كشور ديدار و درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه اي و بين المللي گفت وگو كرد. امير عبداللهيان همچنين با سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله ديدار كرد.

وي همچنين نجيب ميكاتي ، نخست وزير لبنان را به دليل تشكيل دولت جديد لبنان به رهبري نجيب ميكاتي تبريك گفت و اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران مانند هميشه در همه زمينه ها در كنار مردم لبنان ايستاده و مايل به كمك به كشور است.

به گزارش فارس ، حسين اميرعبداللهيان همچنين با حضور در مزار شهداي بيروت از شهيد عماد مغنيه و ديگر شهداي مقاومت تجليل كرد.

وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران در پيامي به همتاي لبناني خود ، تشكيل دولت لبنان را گامي مهم در غلبه بر مشكلات و تحقق آرمانهاي ملت مقاوم لبنان عنوان كرد و گفت: “ايران هميشه در كنار ملت و دولت لبنان باشيد. “

امير عبداللهيان پيش از اين به مسكو سفر كرده بود و در آنجا با سرگئي لاوروف همتاي روس خود ديدار و درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه گفتگو كرد.

انتهاي پيام /


بهترین زمان سفر به بیروت

شرایط آب و هوایی بیروت با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد در تمام طول سال می توان گفت که مطلوب بوده و از ماه جولای تا سپتامبر در این شهر کاملا آب و هوا داغ و شرجی است. بهار و پاییز این ناحیه برای اغلب مردم، بهترین زمان برای سفر محسوب می‌شود، چرا که دمای هوا معتدل و بارش باران هم به ندرت اتفاق می‌افتد.

اخذ ویزای کشور عربی لبنان

اگر سفرتان با مقاصد گردشگری و تفریحی است و کمتر از ۳۰ روز به طول می‌انجامد نیاز به اخذ ویزا در ایران ندارید و می‌توانید به راحتی در فرودگاه لبنان طی مدت کوتاهی با هزینه ۳۵ دلار ویزای لبنان دریافت کنید.

معروف ترین غذاهای بیروت

۱- بابا قانوش ( Baba Ghanoush)

این غذا کمی شبیه به حُمُص است و اگر طعم حمص را دوست دارید حتما عاشق این غذا هم می شوید. باباقانوش معمولا با نان پیتا و روغن زیتون خورده می شود و چون در ترکیباتش ارده استفاده شده طعمی مشابه حمص دارد. تفاوت عمده این دو غذا این است که باباقانوش به جای نخود از بادمجان تهیه می شود و گاهی برای تزئین روی آن دانه های انار می ریزند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.