آبي كه به آبادان و خرمشهر مي‌رسد، فاضلاب است

تازه ترين اخبار گردشگري را در وبگاه جامع گردشگري و توريست مطالعه نماييد

آبي كه به آبادان و خرمشهر مي‌رسد، فاضلاب است

۴ بازديد

مجله ايراني / خوزستان نماينده خرمشهر در مجلس شوراي اسلامي گفت: در آبادان و خرمشهر فاضلاب مردم را تغذيه مي كنيم. سيد احمد لافت نژاد در نشست بررسي مشكلات آب و فاضلاب خوزستان كه شامگاه 31 مهرماه در اهواز برگزار شد ، گفت: آبي كه به آبادان و خرمشهر مي رسد آب و فاضلاب نيست …

آبي كه به آبادان و خرمشهر مي‌رسد، فاضلاب است https://majalehirani.ir/2021/آبي-كه-به-آبادان-و-خرمشهر-مي‌رسد،-فاضل/ Sat, 02 Oct 2021 22:19:36 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/آبي-كه-به-آبادان-و-خرمشهر-مي‌رسد،-فاضل/ مجله ايراني / خوزستان نماينده خرمشهر در مجلس شوراي اسلامي گفت: در آبادان و خرمشهر فاضلاب مردم را تغذيه مي كنيم. سيد احمد لافت نژاد در نشست بررسي مشكلات آب و فاضلاب خوزستان كه شامگاه 31 مهرماه در اهواز برگزار شد ، گفت: آبي كه به آبادان و خرمشهر مي رسد آب و فاضلاب نيست …

مجله ايراني / خوزستان نماينده خرمشهر در مجلس شوراي اسلامي گفت: در آبادان و خرمشهر فاضلاب مردم را تغذيه مي كنيم.

سيد احمد لافت نژاد در نشست بررسي مشكلات آب و فاضلاب خوزستان كه شامگاه 31 مهرماه در اهواز برگزار شد ، گفت: آبي كه به آبادان و خرمشهر مي رسد آب و فاضلاب نيست و در اين شهرها مردم را تغذيه مي كنيم تا فاضلاب شهري.

به گزارش مجله ايراني ، وي افزود: در آبادان و خرمشهر مردم به دليل اين وضعيت آب با انواع بيماري هاي پوستي و حساسيت روبرو هستند و مشكلات زيادي در اين زمينه دارند كه بايد رسيدگي شود.

نماينده خرمشهر در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از سهم آبادان و خرمشهر در پروژه آبرساني غدير گفت: سهميه آب شهرهاي آبادان و خرمشهر بايد توسط پروژه غدير دنبال شود و سهميه آب اين شهرها با اين پروژه افزايش مي يابد.

لفاته نژاد با بيان اينكه مردم شهرهاي جنوبي خوزستان از وضعيت آب ناراضي هستند ، افزود: ما به نام توسعه پروژه هاي آب در آبادان و خرمشهر چيزي نداريم و دليل آن اين است كه پس از 32 سال هيچ برنامه اي اجرا نشده است. براي حل مشكل آب در اين شهرها. ” مرور.

وي گفت: وضعيت آب در آبادان و خرمشهر خوب نيست و بايد به مردم خوزستان فرصت داده شود تا در مورد مسائل آب و كشاورزي بحث كنند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.