رئيس ستاد مشترك ارتش اسرائيل: مخفيانه يا علني به لبنان حمله مي‌كنيم

تازه ترين اخبار گردشگري را در وبگاه جامع گردشگري و توريست مطالعه نماييد

رئيس ستاد مشترك ارتش اسرائيل: مخفيانه يا علني به لبنان حمله مي‌كنيم

۶ بازديد

صبح ديروز (سه شنبه) بود كه منابع صهيونيستي ادعا كردند دو موشك از لبنان به سمت فلسطين اشغالي پرتاب شده است و پس از آن ارتش اسرائيل با توپخانه به مناطق جنوب لبنان حركت كرد. به گفته فلسطين اليوم ، رئيس ستاد مشترك ارتش اسرائيل آويو كوخاوي در پاسخ گفت كه ارتش اجازه تكرار اين …

رئيس ستاد مشترك ارتش اسرائيل: مخفيانه يا علني به لبنان حمله مي‌كنيم https://majale-rooz.ir/2021/07/رئيس-ستاد-مشترك-ارتش-اسرائيل-مخفيانه-ي/ مجله روز Wed, 21 Jul 2021 06:07:55 0000 بين الملل https://majale-rooz.ir/2021/07/رئيس-ستاد-مشترك-ارتش-اسرائيل-مخفيانه-ي/ صبح ديروز (سه شنبه) بود كه منابع صهيونيستي ادعا كردند دو موشك از لبنان به سمت فلسطين اشغالي پرتاب شده است و پس از آن ارتش اسرائيل با توپخانه به مناطق جنوب لبنان حركت كرد. به گفته فلسطين اليوم ، رئيس ستاد مشترك ارتش اسرائيل آويو كوخاوي در پاسخ گفت كه ارتش اجازه تكرار اين …

صبح ديروز (سه شنبه) بود كه منابع صهيونيستي ادعا كردند دو موشك از لبنان به سمت فلسطين اشغالي پرتاب شده است و پس از آن ارتش اسرائيل با توپخانه به مناطق جنوب لبنان حركت كرد.

به گفته فلسطين اليوم ، رئيس ستاد مشترك ارتش اسرائيل آويو كوخاوي در پاسخ گفت كه ارتش اجازه تكرار اين اقدامات را نمي دهد و موشك ها به سمت شهرك هاي اسرائيلي در مرز با شمال لبنان شليك مي شود.

وي در ادامه گفت اگر اين اقدامات توسط لبنان تكرار شود ، ارتش رژيم صهيونيستي “مخفيانه يا آشكارا” به لبنان حمله خواهد كرد.

نخست وزير اسرائيل نفتالي بنت نيز روز گذشته دولت لبنان را به بهانه شليك چندين موشك از جنوب اين كشور تهديد كرد.

بنت در هنگام سخنراني در مراسم افتتاح يك پروژه مخابراتي گفت: “شبها موشكهايي از لبنان به سمت اسرائيل شليك شدند.” ارتش اسرائيل نيز ضد حمله كرد. »

بني گانتز وزير جنگ رژيم صهيونيستي تهديد كرد كه تل آويو اجازه ادامه اين اقدامات را نخواهد داد و مدعي شد كه دولت لبنان مسئول شليك موشك از جنوب اين كشور به فلسطين اشغالي است.

310 310

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.