شلوغي جاده‌ها و تعطيلات سراسري در روزي كه كرونا هر ساعت ۱۰۰۰ نفر را آلوده كرد

تازه ترين اخبار گردشگري را در وبگاه جامع گردشگري و توريست مطالعه نماييد

شلوغي جاده‌ها و تعطيلات سراسري در روزي كه كرونا هر ساعت ۱۰۰۰ نفر را آلوده كرد

۶ بازديد

به گزارش خبرگزاري مجله ايراني ، به نظر مي رسد وضعيت كرونا براي ماه در عقرب بد است. دو استان پرجمعيت كشور نزديك به يك هفته است كه قفل شده اند. به نوعي دادگاه ها نيز تحقق بخشيدن عدالت را داده و كركره ها را بسته اند. همه اينها به دليل ترس از تاج است …

شلوغي جاده‌ها و تعطيلات سراسري در روزي كه كرونا هر ساعت ۱۰۰۰ نفر را آلوده كرد https://majalehirani.ir/2021/شلوغي-جاده‌ها-و-تعطيلات-سراسري-در-روز/ مجله ايراني Mon, 19 Jul 2021 20:04:50 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/شلوغي-جاده‌ها-و-تعطيلات-سراسري-در-روز/ به گزارش خبرگزاري مجله ايراني ، به نظر مي رسد وضعيت كرونا براي ماه در عقرب بد است. دو استان پرجمعيت كشور نزديك به يك هفته است كه قفل شده اند. به نوعي دادگاه ها نيز تحقق بخشيدن عدالت را داده و كركره ها را بسته اند. همه اينها به دليل ترس از تاج است …

به گزارش خبرگزاري مجله ايراني ، به نظر مي رسد وضعيت كرونا براي ماه در عقرب بد است. دو استان پرجمعيت كشور نزديك به يك هفته است كه قفل شده اند. به نوعي دادگاه ها نيز تحقق بخشيدن عدالت را داده و كركره ها را بسته اند.

همه اينها به دليل ترس از تاج است كه اين روزها بيداد مي كند ، تا جايي كه بيش از 25000 ايراني فقط در 24 ساعت بر اساس تشخيص قطعي و آزمايش تاج گذاري كرده اند. به عبارت ديگر ، شبانه روز بيش از 1000 نفر به هر ساعت آلوده شدند. تا اينجا ركورد بستري شدن بيماران كرونا در تهران نيز شكسته شده است. در همين راستا فرمانده ستاد پيشخوان ويروس كرونا وي در تهران گفت: تعداد بيماران بستري در تهران براي اولين بار به بيش از 8000 نفر رسيد. مراجعات سرپايي نيز بيش از 20،000 مورد را ثبت كرده است. همانطور كه معلوم شد همه سرما مي خورند.

حساب پزشك متخصص بيمارستاني كه در آن كار مي كند اين را نشان مي دهد وخيم شدن وضعيت بيماران آلوده به ويروس دلتا خيلي بالا

ارقام رسمي اعلام شده توسط وزارت بهداشت نشان مي دهد كه از ديروز تا امروز ، 19 ژوئيه 1400 ، و طبق برخي معيارهاي تشخيصي ، 25،441 بيمار جديد Kovid-19 در كشور شناسايي شده است از اين تعداد 2740 نفر در بيمارستان بستري شدند.

1000 نفر هر ساعت در تاج هاي جاده و تعطيلات ملي به تاج آلوده مي شوند

تعداد كل بيماران Kovid-19 در كشور به 3،548،704 نفر رسيده است. در 24 ساعت گذشته ، 213 بيمار COVID جان 19 نفر را گرفته اند كه در مجموع 87374 نفر بوده است. تاكنون 3 ميليون و 152 هزار و 653 بيمار بهبود يافته يا از بيمارستان ها مرخص شده اند.

4361 بيمار COVID-19 در بخشهاي مراقبت ويژه بيمارستان تحت مراقبت هستند. تاكنون 25،118،248 آزمايش تشخيصي Kovid-19 در كشور انجام شده است. در حال حاضر 169 شهر كشور به رنگ قرمز ، 166 شهر به رنگ نارنجي و 113 شهر به رنگ زرد هستند.

تصميم گرفته شده بر اين اساس استانهاي تهران و البرز به مدت 6 روز به طور كامل تعطيل شدند اتفاق افتادن. جزئيات صادر شده توسط ستاد ملي تاج در مورد تعطيلات آينده قضاوت را نشان مي دهد بازار ، همه اصناف، اماكن عمومي ، دفاتر و سازمان ها ، بانك ها و حتي دادگاهها تعطيل هستند و فقط بيمارستانها باز هستند.

با اين وضعيت وحشتناك ، اگر انتظار داريد مردم پروتكل هاي بهداشتي را دنبال كنند ، اشتباه مي كنيد. زيرا در تعطيلات خيابان ها طبق معمول شلوغ است و پليس مي گويد كه آنها همه خودروهاي خارج از كشور را جريمه مي كنند.

در بيانيه پليس گفته شده است كه پليس به طور معمول كليه مصوبات ستاد ملي كرونا را اجرا مي كند و قانون اتومبيل هاي شخصي را در هر كجا كه با سفرهاي جاده اي روبرو مي شوند ، جدا از تخلفات دستورالعمل ، اجرا خواهد كرد.

حتي رئيس پليس راه مازندران با اشاره به فرارسيدن عيد سعيد قربان گفت: سفر به استان مازندران محدود است و محدوديت ها در ورودي هاي استان با شدت بيشتري اعمال مي شود.

نكته اين است كه ظاهراً مردم براي درخواست مجوز سفر به استانداران مراجعه كرده اند و فرماندار همچنين اعلام كرد كه شما نبايد براي مجوز سفر اقدام كنيد. البته محدوديت هاي ترافيكي تهراني ها و جزئيات خروج آنها از استان اين نشان مي دهد كه اين بار پليس سخت تلاش مي كند تا از گسترش Delta Corona در كشور جلوگيري كند ، اما مسافران در خيابان ها مي دوند اين نشان مي دهد كه هيچ كس اين كلمات را مديون گوش او نيست.

1000 نفر در هر ساعت در راه بندان و تعطيلات ملي به كرونا آلوده مي شوند

امروزه نيز گزارش هايي از بسياري از واكسن ها منتشر شده است. در يك خبر ، يك مقام علمي پروژه واكسيناسيون باراكاتو را اعلام كرد واكسن بركت از نمونه هاي خارجي م effectiveثرتر و ايمن تر است است.

با اين حال مردم از كلينيك هاي شلوغ بسيار ناراضي هستند و مي گويند كه براي واكسيناسيون بايد ساعت ها در صف بمانند.. البته خبرها حاكي از آن است همچنين بي اعتمادي زيادي به مردم نسبت به واكسن وجود دارد. آناند ويدئويي كه از سايت واكسيناسيون سالمندان در مجموعه ورزشي ساي در تهران منتشر شده است ، نشان مي دهد ازدحام بيش از حد ، هرج و مرج و صف هاي طولاني براي دريافت واكسن كرونا است.

با اين حال ، وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي ، در نامه اي به فرمانده پليس جمهوري اسلامي ايران ، در مورد واكسيناسيون گروه هاي هدف در كشور ، لزوم استقرار نيروهاي انتظامي در مراكز واكسيناسيون تجمعي استان تهران براي كنترل سيستم، اصرار.

نظر سنجي شرايط استفاده از واكسن كرونا در كشور اين نشان مي دهد كه وضعيت واكسيناسيون خيلي خوب نيست.

دليل عليرضا ريسي سخنگوي ستاد ملي كرونا توضيح داد و البته ، او در باشگاه خانه اي كه در مجله ايراني برگزار مي شد ، اطلاعات زيادي در مورد واكسيناسيون كشور داد.

47231

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.