پيام تبريك رئيس ستاد اجرايي فرمان امام به رئيس جمهور منتخب مردم

تازه ترين اخبار گردشگري را در وبگاه جامع گردشگري و توريست مطالعه نماييد

پيام تبريك رئيس ستاد اجرايي فرمان امام به رئيس جمهور منتخب مردم

۴ بازديد

محمد مخبر با ارسال پيامي به سيد ابراهيم رئيسي پيروزي وي در سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پيروزي وي در اكثريت آرا popular را به وي تبريك گفت. به گزارش مجله ايراني ، در متن اين پيام آمده است: “ما از خداوند متعال براي توفيق و هدايت خود سپاسگزاريم ، كه در يك آزمايش …

پيام تبريك رئيس ستاد اجرايي فرمان امام به رئيس جمهور منتخب مردم https://majalehirani.ir/2021/پيام-تبريك-رئيس-ستاد-اجرايي-فرمان-امام/ مجله ايراني Sat, 19 Jun 2021 17:48:42 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/پيام-تبريك-رئيس-ستاد-اجرايي-فرمان-امام/ محمد مخبر با ارسال پيامي به سيد ابراهيم رئيسي پيروزي وي در سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پيروزي وي در اكثريت آرا popular را به وي تبريك گفت. به گزارش مجله ايراني ، در متن اين پيام آمده است: “ما از خداوند متعال براي توفيق و هدايت خود سپاسگزاريم ، كه در يك آزمايش …

محمد مخبر با ارسال پيامي به سيد ابراهيم رئيسي پيروزي وي در سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پيروزي وي در اكثريت آرا popular را به وي تبريك گفت.

به گزارش مجله ايراني ، در متن اين پيام آمده است: “ما از خداوند متعال براي توفيق و هدايت خود سپاسگزاريم ، كه در يك آزمايش با شكوه ديگر موفق شده و جلال ملت ايران را گرفته و سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ، مانند دوره قبل ، رضايت رهبر عالي “اين انقلاب مايه افتخار و افتخار ايران اسلامي شد.

حماسه ملت بزرگ ايران در اين انتخابات علي رغم گسترده ترين و عجيب ترين تبليغات بيگانگان براي تحريم انتخابات ، حادثه اي شگفت انگيز بود. حضور مردم در عرصه انتخاب جهادي بزرگ در برابر مداخلات استكباري بود كه در محاسبات شيطاني خود مردم را بي تفاوت ، جمهوري اسلامي را بدون حمايت و رهبر محبوب انقلاب آيت الله در تبعيد را با اشاره به آيت الله مي دانستند. خامنه اي ، ملت ايران اين آرزو را كنار گذاشت و بار ديگر دموكراسي مبتني بر ايمان اسلامي را در بخش درخشان نظام اسلامي به صحنه برد. ايران اسلامي بار ديگر عزم و اراده ، نشاط و سرزندگي و حضور معنادار و پر بركت خود را به مستكبران نشان داد و بار ديگر شيطان بزرگ را شكست داد.

اكنون به بركت لطف رحماني حضرت حق ، دعاي مستجاب حضرت ولي الله العظم روحي فداه ، رهنمودهاي حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب و تلاش هاي مردم عزيز ، دور جديدي از مديريت را شكل داده اند. اين كشور قلمرو بيشتري را براي تلاشهاي جديد و مديران جديد گشود.

انتخاب جناب عالي ، انقلابي ، انقلابي ، علمي و توانمند و باتجربه با سابقه مبارزه صادقانه در زمينه هاي مختلف را تبريك مي گويم و از خداوند منان براي دولت جديد و اعليحضرت اين افتخار و موفقيت را مسئلت مي نمايم.

سخنان صريح ، قاطع و صادقانه شما در تعهد خود براي خدمت و از بين بردن مستضعفين و مبارزه با فساد و سياست افتخارآميز شما در پيروي از آرمانهاي اسلام و انقلاب ، كه داراي خصلت و سادگي مردمي بود ، توجهات را به خود جلب كرد. خداوند. اين جهت گيري بايد سرمشق راه و سياست سياستمداران در زمان شما باشد ، بنابراين تحت تدابير حكيمانه مقام معظم رهبري ، مي توانيد رنج و سختي ملت بزرگ ايران را بسيار كاهش دهيد و موفقيت و تعالي آنها را افزايش دهيد ، به خواست خدا.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.