سد كمندان امسال آبگيري مي‌شود

تازه ترين اخبار گردشگري را در وبگاه جامع گردشگري و توريست مطالعه نماييد

سد كمندان امسال آبگيري مي‌شود

۵ بازديد

مجله ايراني / لرستان نماينده مردم دورود و آژنا در مجلس شوراي اسلامي گفت: سد كمندان امسال آب گرفتگي مي شود. حسين گودرزي در گفت وگو با مجله ايراني اظهار داشت: در دو شهر هشت اثر افتاده بزرگ داشتيم كه به امري عادي تبديل شد و نمادي از بي كفايتي بود. وي گفت: يكي از …

سد كمندان امسال آبگيري مي‌شود https://majalehirani.ir/2021/سد-كمندان-امسال-آبگيري-مي‌شود/ مجله ايراني Fri, 21 May 2021 02:20:23 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/سد-كمندان-امسال-آبگيري-مي‌شود/ مجله ايراني / لرستان نماينده مردم دورود و آژنا در مجلس شوراي اسلامي گفت: سد كمندان امسال آب گرفتگي مي شود. حسين گودرزي در گفت وگو با مجله ايراني اظهار داشت: در دو شهر هشت اثر افتاده بزرگ داشتيم كه به امري عادي تبديل شد و نمادي از بي كفايتي بود. وي گفت: يكي از …

مجله ايراني / لرستان نماينده مردم دورود و آژنا در مجلس شوراي اسلامي گفت: سد كمندان امسال آب گرفتگي مي شود.

حسين گودرزي در گفت وگو با مجله ايراني اظهار داشت: در دو شهر هشت اثر افتاده بزرگ داشتيم كه به امري عادي تبديل شد و نمادي از بي كفايتي بود.

وي گفت: يكي از آنها فاز 4 سيمان دورود با 10 درصد پيشرفت است كه با پيگيري تا خردادماه تصويب شد و تا پايان دولت پيشرفت به 30 درصد مي رسد كه در حال حاضر خوب است.

نمايندگان مردم دورود و ازنا در پارلمان گزارش دادند: طرح ديگر بيمارستان جايگزيني دورود بود كه مجدداً جابجا شده و كار آغاز شده و فاز اول آن در حال انجام است.

گودرجي افزود: پروژه ديگر كمربند دورود است كه 12 كيلومتر آن 75 درصد پس از 10 سال به اتمام رسيده كه به ماده 54 منتقل شد و مبلغ 30 ميليارد تومان براي آن گرفته و آغاز شده است.

وي گفت: فولاد ازنا از ديگر پروژه هايي است كه طي سفر اخير رئيس قوه قضائيه تصويب شد تا ظرف دو يا سه ماه آينده تحويل شود كه با راه اندازي اين پروژه 1500 تا 2000 شغل ايجاد مي شود . “

نمايندگان مردم دورود و ازنا در مجلس ادامه دادند: سد كمندان از سال 1983 آغاز به كار كرد و امسال آب مصرف مي شود. انتقال روستاي كمندان نيز اعتبار داشته و مردم بايد از آن حمايت كنند تا مسير آبگيري رايگان باشد.

گودرجي گفت: يكي ديگر از برنامه هاي ساخت چهار خط از ازنا به اراك بود كه از طريق ماده 56 امتحان شد و اعتبار خوبي به آن داده شد.

وي گفت: همه پروژه ها آغاز شده است اما بايد تلاش شود تا نتيجه گرفت.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.