بارش پراكنده در برخي مناطق كشور

تازه ترين اخبار گردشگري را در وبگاه جامع گردشگري و توريست مطالعه نماييد

بارش پراكنده در برخي مناطق كشور

۵ بازديد

مديركل پيش بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي گفت: بعدازظهر امروز (20 ارديبهشت) در مركز البرز و مركز زاگرس و جمعه (31 ارديبهشت) علاوه بر اين مناطق در برخي مناطق آذربايجان شرقي و اردبيل ، باران پراكنده ، گاهي طوفان و رعد و برق و وزش باد شديد و وزش باد. صادق ضياييان در گفت …

بارش پراكنده در برخي مناطق كشور https://majale-rooz.ir/2021/05/بارش-پراكنده-در-برخي-مناطق-كشور/ مجله روز Thu, 20 May 2021 05:33:54 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/05/بارش-پراكنده-در-برخي-مناطق-كشور/ مديركل پيش بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي گفت: بعدازظهر امروز (20 ارديبهشت) در مركز البرز و مركز زاگرس و جمعه (31 ارديبهشت) علاوه بر اين مناطق در برخي مناطق آذربايجان شرقي و اردبيل ، باران پراكنده ، گاهي طوفان و رعد و برق و وزش باد شديد و وزش باد. صادق ضياييان در گفت …

مديركل پيش بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي گفت: بعدازظهر امروز (20 ارديبهشت) در مركز البرز و مركز زاگرس و جمعه (31 ارديبهشت) علاوه بر اين مناطق در برخي مناطق آذربايجان شرقي و اردبيل ، باران پراكنده ، گاهي طوفان و رعد و برق و وزش باد شديد و وزش باد.

صادق ضياييان در گفت وگو با مجله روز وي در مورد وضعيت آب و هوايي كشور در روزهاي آينده اظهار داشت: روز شنبه (اول خرداد) در شمال غربي در ارتفاعات مركز شهر البرز و مركز زاگرس پيش بيني مي شود بارش پراكنده باران رخ دهد. امروز (20 مه) كاهش نسبي دما در استان هاي ساحلي خزر و افزايش نسبي دما در نيمه شمالي كشور جمعه و شنبه (31 مه و 1 ژوئن) پيش بيني مي شود.

ضياييان ادامه داد: روز يكشنبه (2 خرداد) با عبور موج هاي سطح مياني در آذربايجان غربي ، آذربايجان شرقي ، اردبيل ، دامنه هاي جنوبي البرز از جمله استان هاي زنجان ، قزوين ، البرز و تهران و دامنه هاي زاگرس در استان هاي كرمانشاه ، همدان ، مركزي ، قم ، غرب اصفهان ، لرستان و چهارمحال و بختياري و شمال فارس ، غرب ارتفاعات يزد و كرمان در طوفان هاي بعد از ظهر و وزش باد شديد همراه با گرد و غبار پيش بيني. .

وي افزود: در مناطق شرقي و جنوب شرقي وزش باد شديد ، گاهي گرد و خاكي و در نواحي شمالي كشور كاهش نسبي دما پيش بيني مي شود. روز دوشنبه (3 ژوئن) ، در شمال غربي ، ارتفاعات البرز مركزي و در برخي مناطق استان هاي كرمان ، خراسان جنوبي و شمال سيستان و بلوچستان رخ مي دهد ، طوفان هاي پراكنده و وزش باد شديد گاهي.

ضياييان در پايان در مورد وضعيت آب و هواي تهران نيز گفت: فردا (21 ارديبهشت) هواي پايتخت صاف تا كمي ابري ، گاهي همراه با وزش باد و بعد از ظهر با افزايش ابر و حداكثر و حداقل دما خواهد بود به ترتيب 36 و 36 باشد. 24 درجه سانتيگراد خواهد بود. بنابراين فردا (اول خرداد) آسمان تهران طي چند ساعت كمي ابري همراه با وزش باد و افزايش ابر در شب با حداكثر و حداقل دماي 35 و 25 درجه سانتيگراد خواهد بود.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.