فيروزي پوربادي: همكاري مردم نقش كليدي در قطع زنجيره انتقال ويروس جهش يافته دارد

تازه ترين اخبار گردشگري را در وبگاه جامع گردشگري و توريست مطالعه نماييد

فيروزي پوربادي: همكاري مردم نقش كليدي در قطع زنجيره انتقال ويروس جهش يافته دارد

۶ بازديد

يكي از اعضاي كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي تأكيد كرد: افراد براي حفظ سلامتي خود و اطرافيان بايد رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي را در اولويت قرار دهند و علاوه بر ماسك زدن ، از تردد غيرضروري به طور جدي خودداري كنند و در جلسات شركت كنند. رحمت الله فيروزي پور آبادي در گفت وگو با …

فيروزي پوربادي: همكاري مردم نقش كليدي در قطع زنجيره انتقال ويروس جهش يافته دارد https://majale-rooz.ir/2021/04/فيروزي-پوربادي-همكاري-مردم-نقش-كليدي-د/ مجله روز Mon, 19 Apr 2021 01:30:14 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/04/فيروزي-پوربادي-همكاري-مردم-نقش-كليدي-د/ يكي از اعضاي كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي تأكيد كرد: افراد براي حفظ سلامتي خود و اطرافيان بايد رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي را در اولويت قرار دهند و علاوه بر ماسك زدن ، از تردد غيرضروري به طور جدي خودداري كنند و در جلسات شركت كنند. رحمت الله فيروزي پور آبادي در گفت وگو با …

يكي از اعضاي كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي تأكيد كرد: افراد براي حفظ سلامتي خود و اطرافيان بايد رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي را در اولويت قرار دهند و علاوه بر ماسك زدن ، از تردد غيرضروري به طور جدي خودداري كنند و در جلسات شركت كنند.

رحمت الله فيروزي پور آبادي در گفت وگو با مجله روز؛ وي با اشاره به لزوم همكاري مردم براي كنترل موج چهارم تاج اظهار داشت: با كنترل موج چهارم تاج كه شيوع ويروس در آن چند برابر شده است ؛ همكاري مردم و نقش آنها نيز برجسته تر است. اگر مردم همچنان فاصله اجتماعي خود را حفظ كنند ، ماسك بزنند و در جلسات شركت كنند ، مي توانيم زنجيره انتقال بيماري را بشكنيم.

وي افزود: در سايه جوامع و تعاملات ، انتقال اين ويروس به طور گسترده گسترش مي يابد. در حالي كه ما با وضعيت قرمز شيوع اين ويروس در سراسر كشور روبرو هستيم. براي حفظ سلامتي خود و اطرافيان لازم است افراد رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي را بيش از گذشته در اولويت قرار دهند و علاوه بر ماسك زدن ، از تردد غير ضروري در شهر خودداري كرده و در جلسات شركت كنند.

نماينده مردم نطنز در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: همكاري مردم نقش اساسي در شكستن زنجيره انتقال ويروس جهش يافته دارد. از طرف ديگر ، دولت موظف است بستر مناسبي را براي انطباق با دستورالعمل ها و پروتكل هاي بهداشتي فراهم كند. وقتي در مورد واكسن صحبت مي كنيم ، بايد از تجربيات ساير كشورهاي جهان استفاده كنيم.

وي افزود: اگر استفاده از واكسن در كشورهاي ديگر تجربه موفقي است ، بايد اقدامات فوري را نيز براي حفظ سلامت مردم انجام دهيم. اكنون ، اگر ظرفيت داخلي داشته باشد ، مي توانيم با اعتماد به واكسيناسيون آن را شروع كنيم و اگر آن را نداريم ، مي توانيم واكسن هاي ديگري را كه در دنيا آزمايش شده و م beenثر هستند ، خريداري و استفاده كنيم.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.