جديدترين وضعيت كرونايي در ايران/ كرونا در 27 استان ركورد زد/ افزايش بستري كودكان 2 تا 14 سال در بيمارستان‌ها + نمودار و نقشه

۴ بازديد

گروه استان هاي آنا – خبرگزاري حسين بوذري؛ شيب تاج در طي روزهاي اخير به طرز عجيبي افزايش يافته است و هجوم روزانه بيش از 25000 ايراني به Covid-19 ، به ويژه از نوع انگليسي ، نشانگر عمق فاجعه است. در حالي كه “ميزان مرگ و مير” در ايران 3.6 درصد و “ميزان بهبودي” مربوطه …

جديدترين وضعيت كرونايي در ايران/ كرونا در 27 استان ركورد زد/ افزايش بستري كودكان 2 تا 14 سال در بيمارستان‌ها نمودار و نقشه https://majale-rooz.ir/2021/04/جديدترين-وضعيت-كرونايي-در-ايران-كرونا/ مجله روز Sat, 17 Apr 2021 05:08:45 0000 بين الملل https://majale-rooz.ir/2021/04/جديدترين-وضعيت-كرونايي-در-ايران-كرونا/ گروه استان هاي آنا – خبرگزاري حسين بوذري؛ شيب تاج در طي روزهاي اخير به طرز عجيبي افزايش يافته است و هجوم روزانه بيش از 25000 ايراني به Covid-19 ، به ويژه از نوع انگليسي ، نشانگر عمق فاجعه است. در حالي كه “ميزان مرگ و مير” در ايران 3.6 درصد و “ميزان بهبودي” مربوطه …

گروه استان هاي آنا – خبرگزاري حسين بوذري؛ شيب تاج در طي روزهاي اخير به طرز عجيبي افزايش يافته است و هجوم روزانه بيش از 25000 ايراني به Covid-19 ، به ويژه از نوع انگليسي ، نشانگر عمق فاجعه است.

در حالي كه “ميزان مرگ و مير” در ايران 3.6 درصد و “ميزان بهبودي” مربوطه 96.4 درصد تعيين شده است ، نرخ مرگ و مير روز به روز در حال افزايش است و رنگ برخي از شهرها از قرمز به سياه مي رود.

با شيوع ويروس كرونا در كشور ، اين احتمال وجود دارد كه در روزهاي آينده ، بخصوص در شهرها و استانهاي توريستي كه ميزبان جمعيت بيشماري در نوروز بودند ، با مرگ ومير افسارگسيخته تري روبرو شويم.

بيشتر بخوانيد:

ايلام در يك وضعيت شديد كرونا ويروس ، يك بيمارستان صحرايي در اصفهان تأسيس شد

تخت هاي ICU برخي بيمارستان ها تكميل شد

شهرهاي قرمز را به سياه تغيير دهيد

فاجعه تاج توسط دورهمي ها به پايان رسيد

چرا موج چهارم را گرفتيم؟

تاج برزيل رسيد؟

آغاز رسمي موج چهارم تاج در برخي از مناطق كشور

سيم پيچ تاج پيچيده تر شد نمودارها و نقشه ها

رستوران ها طعم تاجي داشتند

موج چهارم خطرناك كشور

ميز تاج در شهرها گسترده تر شد

Covid Rebellion – 19 اين بار ناراحت كننده تر از هميشه است

جوانان هدف اصلي تاج انگليس هستند

تاج انگليس برداشته شد

توفان كويد – 19 به رهبري تاج انگليس

آخرين اخبار تاج در ايران / سيلي تاج تاختگان صورتهاي رددن / خاطرات نوروز در ريه هاي مردم ريشه دوانده است   نمودار و نقشه

سفرهاي بيشتر به نوروز باعث افزايش تعداد موارد و فوتي ها شد و شرايط موجوديت استانها و شهرها قرمزتر شد.

كرونا اين روزها همچنان ركوردشكني مي كند ، در حالي كه بسياري از هموطنان ما كه به نوروز سفر كرده اند و ممكن است ناقل باشند هنوز به بيمارستان ها و مراكز درماني مراجعه نكرده اند ، اين بدان معناست كه بايد منتظر روزهاي تاريك تر باشيم.

آخرين اخبار تاج در ايران / سيلي تاج تاختگان صورتهاي رددن / خاطرات نوروز در ريه هاي مردم ريشه دوانده است   نمودار و نقشه

تا همين اواخر نتيجه آزمون تاج هموطنان كمتر از 50٪ بود اما بعد از نوروز اين درصد به 60-70 رسيده است.

كادر پزشكي بيمارستان ، كه بيش از يك سال است كه تلاش براي نجات هموطنان كرونان را رها نكرده اند ، قبل از نوروز (به ويژه در اواخر ماه مارس) به آرامش نسبي رسيده بودند ، اما با رسيدن سال جديد و سفرهاي نوروزي برخي از هموطنان ، غول خواب Kovid 19 نيز دوباره بيدار شد و با تمام سرعت به حمله ادامه مي دهد.

چرا تهران قرمز شد؟

وضعيت امروز پايتخت از نظر شيوع تاج از هر زمان ديگري بدتر است و دلايل مختلفي دارد.

يكي از دلايل اصلي وضعيت خطرناك تهران ، جابجايي روزانه 800000 نفر با مترو است كه برخي از هموطنان بدون توجه به عواقب آن ، از مترو بدون در نظر گرفتن پروتكل هاي بهداشتي و گاه بدون ماسك استفاده مي كنند.

از طرف ديگر تعداد مراجعه به بيماران سرپايي به پايتخت به تعداد قابل توجهي به 5000 رسيده است و ممكن است در آينده نزديك شاهد فاجعه اي در اين شهر باشيم.

حضور فروشندگان خياباني در مترو باعث شده تا ويروس تاج در بين مردم گسترش يابد و در ريه هاي مردم آرام شود.

به گفته مقامات بهداشتي ، بيش از نيمي از آزمايش تاج تهران مثبت است و البته استان البرز را نبايد فراموش كرد ، زيرا ترافيك بين تهران و البرز زياد است و اين باعث انتقال ويروس تاج مي شود از آنجا كه چنين نشانه هايي را نشان داده است يك فاجعه بزرگ

خطر كمبود تخت در بيمارستان هاي استان كرمانشاه

اگرچه ستاد ملي ضد تاج تاكنون محدوديت هاي جديدي را براي قطع زنجيره ويروس تاج اعلام كرده است ، اما برخي از هموطنان كرمانشاهي ، به ويژه اصناف ، اين ممنوعيت ها را اجرا نمي كنند و تعداد بيماران مبتلا به بيماري كرونا ويروس قلب روز به روز بيشتر مي شود. بستري شدن در بيمارستان

طبق آمار در اوج چهارم تاج ، استانها به جز سيستان و بلوچستان ، قم ، مازندران و يزد ركورد زده اند و شاخص خطر در برخي از شهرها به 28 رسيده است.

با اين حال ، آستانه اعلام وضعيت قرمز در يك شهر 4 است و وزارت بهداشت موظف است وضعيت سياه را در برخي از شهرها اعلام كند.

نگران كننده تر ، گرچه تعداد كودكان بستري در سه شيوع قبلي بسيار محدود بود ، اين بار 19 كودك مبتلا به بيماري كرونا ويروس قلب در بيمارستان كودكان كرمانشاه بستري هستند.

بيمارستانهاي اسلام با بحران روبرو شدند

عادي سازي برخي از هموطنان ايلامي در مقابل كرونا اوضاع را در اين استان بسيار دشوار كرده است و بيمارستان هاي اسلام در حال حاضر پر از بيماران كرونا هستند.

وجود 1400 بيمار مبتلا به بيماري عروق كرونا ويروس قلب و بستري شدن در بيمارستان نشان دهنده وضعيت بحراني اسلام است.

افزايش بيماران حاد تنفسي در استان خراسان جنوبي

با شروع موج چهارم تاجگذاري ، تعداد بيماران مبتلا به بيماري عروق كرونا ويروس در خراسان جنوبي افزايش يافته و بيمارستان هاي اين استان پر مي شوند.

با ارتفاعات جولان ، تعداد بيماران در استان خراسان جنوبي به بالاترين سطح در ماه گذشته رسيده است.

بيماران كرونا ويروس 2 و 88 ساله در بيمارستانهاي كاشان

بيمارستان هاي شهيد بهشتي كاشان و سيدالشهدا in در آران و بيدگل پر از بيماران مبتلا به بيماري كرونا ويروس قلب به ويژه بيماران تنفسي حاد هستند كه 332 نفر را تشكيل مي دهند.

كودكان نيز از كرونا در امان نيستند و كودكان يك و دو ساله مبتلا به كويد -19 در كاشان بستري هستند.

نيشابور در موقعيت قرمز كرونا باقي مي ماند

نيشابور اين روزها در وضعيت نگران كننده اي قرار دارد و تعداد افراد بستري در اين شهر افزايش يافته است.

تاج انگليس در شهر نيشابور بسيار متداول است و در حال حاضر 14 كودك زير 14 سال و يك زن باردار مبتلا به Covid-19 در بيمارستان حكيم نيشابور بستري مي شوند.

افزايش تلفات تاج در استان سمنان

اگرچه شهرهاي سمنان ، شاهرود ، دامغان و گرمسار در وضعيت قرمز ، مهديشهر ، سرخه و ميامي در وضعيت نارنجي و آرادان در وضعيت زرد قرار دارند ، تعداد قربانيان نيز بسيار افزايش يافته است.

428 نفر در بيمارستان هاي تحت پوشش دانشگاه هاي علوم پزشكي ، بهداشت و خدمات درماني در شهرهاي سمنان و شاهرود بستري هستند و 961 نفر از مجموع افراد مبتلا به بيماري كرونا ويروس قلب در اين استان تاكنون جان خود را از دست داده اند .

روند رو به رشد بيماري كرونا ويروس قلب در استان يزد

در روزهاي اخير استان يزد از نظر تعداد بيماران مبتلا به كرونا ويروس قلب وضعيت اسفباري پيدا كرده است ، بنابراين تعداد ادعاهاي بستري در كرونا ويروس در استان يزد به 582 نفر رسيده است.

از اين تعداد ، 92 نفر در بخش مراقبت هاي ويژه هستند و به دليل وخامت آنها خدمات دريافت مي كنند.

بيماري تاج در استان گيلان رو به افزايش است

استان گيلان هنوز با پيشرفت كرونا روبرو است و تعداد بيماران Covid-19 در اين استان روز به روز در حال افزايش است.

در حال حاضر 1050 بيمار كرونا ويروس در استان گيلان بستري هستند و طي 24 ساعت گذشته 220 نفر به اين تعداد اضافه شده اند.

شهرهايي كه از نارنجي به قرمز تغيير كرده اند

در حالي كه در روزهاي اخير رنگ استانها تثبيت شده بود و تعداد شهرهاي سرخ 257 در روز بود ، در 24 ساعت گذشته وضعيت تاريك تر از قبل شده است و اكنون خطر Covid-19 ، به ويژه تاج انگليس ، تهديد مي كند زندگي هر شهروند

متأسفانه ، اين هنجار مجدداً شهرهاي داراي وضعيت نارنجي و زرد را به قرمز و نارنجي تبديل كرده است و با اين وضعيت بايد منتظر روزهاي سخت باشيم.

آخرين اخبار تاج در ايران / سيلي تاج تاختگان صورتهاي رددن / خاطرات نوروز در ريه هاي مردم ريشه دوانده است   نمودار و نقشه

طبق آخرين گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي ، 295 شهر سرخ و 99 شهر در حالت نارنجي قرار دارند و طبق مصوبات ستاد تاج ملي ، “از” و “به” شهرهايي با ايالت قرمز و نارنجي سفر مي كنند ممنوع است.

علاوه بر اين ، 45 شهر زرد و فقط 9 شهر آبي هستند.

شهرستان كليبر و ملكان در آذربايجان شرقي ، چالدران و سردشت در آذربايجان غربي ، بيله سوار ، پارس آباد ، خلخال ، سرعين ، گرمي و مشگين شهر در اردبيل ، چادگان در اصفهان ، اشتهارد در استان البرز ، سيروان در ايلام ، جم در استان بوشهر ، قرچك و مل خانمير در استان چهارمحال و بختياري ، طبس در استان خراسان جنوبي ، بجستان ، بردسكن ، تربت جام ، تربت حيدريه و كاشمر در استان خراسان – رضوي ، جاجرم و گرمه در استان خراسان شمالي ، سلطانيه در زنجان ، استهبان ، بوانات ، پاسارگاد و دهريزان ، بردسير در كرمان ، دالاهو و قصر شيرين در استان كرمانشاه ، گاليكش در استان گلستان ، سياهكل و ماسال در استان گيلان ، جزيره كيش در استان هرمزگان و اسدآباد در استان همدان در 24 ساعت گذشته تغيير رنگ داده و در وضعيت خوبي قرار دارد قرمز آنها واقع شده بودند.

همچنين شهرهايي كه از زرد به نارنجي تغيير كرده اند عبارتند از: كوثر و نير در اردبيل ، كشاورزان در اصفهان ، جوين و خليل آباد در خراسان رضوي ، مانه و سملقان در خراسان شمالي ، ايجرود در استان زنجان ، علي آباد و كلاله در استان گلستان و بافق در استان يزد.

آخرين اخبار تاج در ايران / سيلي تاج چهره شهر را سرخ مي كند / خاطره نوروز در ريه هاي مردم جا گرفته است   نمودار و نقشه

از طرف ديگر ، شهرها شوش در استان خوزستان ، سپيدان در استان فارس و بم در استان كرمان آنها به دليل تثبيت روند بستري شدن در بيمارستان ، وضعيت خود را از قرمز به نارنجي تغيير داده اند.

طبق اعلام ستاد تاج ملي در شهرهاي سرخ ، بنا به صلاحديد بالاترين مقام ، حضور كاركنان در خدمات اساسي 50٪ كاهش مي يابد. حضور پرسنل در ساير ادارات و دفاتر نيز دو سوم كاهش مي يابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، حوزه هاي علميه و م institutionsسسات آموزش عالي در شهرهاي قرمز و نارنجي نيز كاملاً تعطيل هستند.

برپايي نماز جمعه ، مساجد ، نماز جماعت روزانه و مراسم مذهبي در شهرهايي با وضعيت قرمز و نارنجي ممنوع است.

در شهرهاي اورنج ، حضور كارمندان دستگاه ها و دفاتر ارائه دهنده خدمات ضروري به ميزان يك سوم كاهش مي يابد. علاوه بر اين ، نيمي از كارمندان ساير دستگاه ها ممكن است در دفاتر حضور داشته باشند.

طبق آمار امروز (24 آوريل) همه مراكز استانها قرمز هستند و اوضاع اسفناك شده است.

نام شهرهايي با وضعيت قرمز و نارنجي كه به اين شهرها سفر مي كنند ممنوع است و براي مجرمان به ترتيب يك ميليون و 500 هزار تومان جريمه نقدي در نظر گرفته مي شود. اينجا بخوانيد

انتهاي پيام / 4078 /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.