مسئولان بايد فرهنگ ايثار و شهادت را در جامعه ترويج دهند

تازه ترين اخبار گردشگري را در وبگاه جامع گردشگري و توريست مطالعه نماييد

مسئولان بايد فرهنگ ايثار و شهادت را در جامعه ترويج دهند

۱۱ بازديد

به گزارش خبرنگار بوكانان خبرگزاري آنا ، شهيد اين شهر و رئيس بنياد امور ايثارگران به همراه اعضاي هيئت رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي بوكان با دو خانواده از دانشجويان پيشكسوت و ولادت حضرت ديدار كردند. ابوفضل العباس (س) و امام حسين (ع) تولدت مبارك. رئيس دانشگاه آزاد اسلامي بوكان با بيان اينكه ديدار با شهدا …

مسئولان بايد فرهنگ ايثار و شهادت را در جامعه ترويج دهند https://majalehirani.ir/2021/مسئولان-بايد-فرهنگ-ايثار-و-شهادت-را-در-ج/ مجله ايراني Tue, 16 Mar 2021 13:36:27 0000 استان ها https://majalehirani.ir/2021/مسئولان-بايد-فرهنگ-ايثار-و-شهادت-را-در-ج/ به گزارش خبرنگار بوكانان خبرگزاري آنا ، شهيد اين شهر و رئيس بنياد امور ايثارگران به همراه اعضاي هيئت رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي بوكان با دو خانواده از دانشجويان پيشكسوت و ولادت حضرت ديدار كردند. ابوفضل العباس (س) و امام حسين (ع) تولدت مبارك. رئيس دانشگاه آزاد اسلامي بوكان با بيان اينكه ديدار با شهدا …

به گزارش خبرنگار بوكانان خبرگزاري آنا ، شهيد اين شهر و رئيس بنياد امور ايثارگران به همراه اعضاي هيئت رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي بوكان با دو خانواده از دانشجويان پيشكسوت و ولادت حضرت ديدار كردند. ابوفضل العباس (س) و امام حسين (ع) تولدت مبارك.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي بوكان با بيان اينكه ديدار با شهدا و خانواده هاي معظم شهدا وظيفه مسئولان است ، گفت: مسئولان بايد فرهنگ ايثار و شهادت را در جامعه ترويج دهند. زيرا با اين كار هيچ نيرويي به فكر تعدي به اين مرز و بوم نخواهد بود.

انور زيي گفت: حقوق امروز ايران اسلامي مديون حماسه شهدا و ايثارگراني است كه با اقتدار و اعتقاد خود از سرزمين ايران اسلامي دفاع كرده اند.

امروز خون شهدا براي امنيت كشور ريخته شده است

وي با بيان اينكه اين ايثار و از خودگذشتگي شهدا و ايثارگران است كه امروز با ايمني و احترام زندگي مي كنيم گفت: دانشگاهيان بايد بر رشادت ها و فداكاري هاي شهدا براي نسل هاي آينده تمركز كنند.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بوكان گفت: نبايد سنت ديدار با شهدا و خانواده شهدا را فراموش كنيم.

ژيي گفت: اميدواريم خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران در خدمت به معناي واقعي كلمه موفق باشند و بتوانند وظايف خود را براي خدمت به شهدا و خانواده هاي معظم شهدا انجام دهند.

به گزارش آنا ، در اين جلسه از دو خانواده پيشكسوت دانشجويي (60٪ سولمان قاجينيا با تجربه و 65٪ محمد خانادان با تجربه) تقدير شد.

انتهاي پيام / 4078/4062 /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.