تبليغات به عنوان يك ابزار ارتباطي

تازه ترين اخبار گردشگري را در وبگاه جامع گردشگري و توريست مطالعه نماييد

تبليغات به عنوان يك ابزار ارتباطي

۳۹ بازديد

تبليغات به عنوان يك ابزار ارتباطي

تبليغ نوعي ارتباط جمعي با مخاطب است. اين معمولاً يك طرفه است ، يعني از شركت گرفته تا خريدار / كاربر بالقوه محصول. اين نوعي ارتباط است كه معمولاً تلاش مي كند مشتريان بالقوه را ترغيب به خريد يا مصرف بيشتر يك مارك خاص از محصولات / خدمات كند. طبق تعريف بووي ، “تبليغات عبارت …

تبليغات به عنوان يك ابزار ارتباطي

تبليغ نوعي ارتباط جمعي با مخاطب است. اين معمولاً يك طرفه است ، يعني از شركت گرفته تا خريدار / كاربر بالقوه محصول. اين نوعي ارتباط است كه معمولاً تلاش مي كند مشتريان بالقوه را ترغيب به خريد يا مصرف بيشتر يك مارك خاص از محصولات / خدمات كند. طبق تعريف بووي ، “تبليغات عبارت …

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.