ذوالفقاري: همكاري مردم شرط پايدار كنترل كرونا است/ نبايد حس عادي پنداري در جامعه ايجاد شود

تازه ترين اخبار گردشگري را در وبگاه جامع گردشگري و توريست مطالعه نماييد

ذوالفقاري: همكاري مردم شرط پايدار كنترل كرونا است/ نبايد حس عادي پنداري در جامعه ايجاد شود

۵ بازديد

رئيس كميته اجتماعي ايمني ، انتظامي و مديريت بيماري كرونا اظهار داشت كه با حمايت و همدلي مردم توانستيم به مرحله كنترل و كنترل بيماري برسيم. وي گفت: بايد در اجراي مصوبه ستاد ملي تاج بسيار مراقب و حساس باشيم. به گزارش مجله ايراني و به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ حسين ذوالفقاري …

ذوالفقاري: همكاري مردم شرط پايدار كنترل كرونا است/ نبايد حس عادي پنداري در جامعه ايجاد شود https://majalehirani.ir/2021/ذوالفقاري-همكاري-مردم-شرط-پايدار-كنتر/ مجله ايراني Mon, 18 Jan 2021 19:25:04 0000 دانش و سلامت https://majalehirani.ir/2021/ذوالفقاري-همكاري-مردم-شرط-پايدار-كنتر/ رئيس كميته اجتماعي ايمني ، انتظامي و مديريت بيماري كرونا اظهار داشت كه با حمايت و همدلي مردم توانستيم به مرحله كنترل و كنترل بيماري برسيم. وي گفت: بايد در اجراي مصوبه ستاد ملي تاج بسيار مراقب و حساس باشيم. به گزارش مجله ايراني و به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ حسين ذوالفقاري …

ذوالفقاري: همكاري مردم شرط پايداري براي كنترل تاج است / جامعه نبايد احساس عادي داشته باشد

رئيس كميته اجتماعي ايمني ، انتظامي و مديريت بيماري كرونا اظهار داشت كه با حمايت و همدلي مردم توانستيم به مرحله كنترل و كنترل بيماري برسيم. وي گفت: بايد در اجراي مصوبه ستاد ملي تاج بسيار مراقب و حساس باشيم.

به گزارش مجله ايراني و به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ حسين ذوالفقاري ، معاون وزير ايمني ، امور انضباطي و رئيس كميته اجتماعي امنيت ، اجراي قانون و مديريت بيماري هاي كرونا و ما براي كنترل بيماري عروق كرونا ويروس قلب به نقطه ايمني رسيده ايم. وي گفت: با همكاري خوب مردم و عملكرد صحيح دستگاه هاي ذيربط ، روند كنترل بيماري كرونا ويروس قلب در كشور مثبت است و اين روند بايد تا ريشه كني اين بيماري بدنام ادامه يابد.

معاون وزير كشور با بيان اينكه هرگونه سهل انگاري و عادي سازي مي تواند زمينه ساز عود بيماري در كشور باشد ، گفت: امروز يكي از دغدغه هاي مهم وزارت بهداشت ، احتمال عود بيماري است.
ذوالفقاري گفت: ما نبايد فضا را به سمتي حركت دهيم كه احساس كلي خطر تاج در جامعه ايجاد كند.
وي در اين باره گفت: با توجه به شيوع ويروس كرونا و بروز بيماري در مدت زمان كمتر از يك سال ، سيستم بهداشتي كشور آسيب ديده و نبايد اجازه دهيم كادر پزشكي بيماري را به درستي كنترل كنند. ” كشور بيش از اين آسيب خواهد ديد.
معاون وزير كشور در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به دو م componentsلفه معيشت و سلامت در تصميمات كلان كشور گفت: “بايد يك نقطه بهينه بين سلامت و اقتصاد حاصل شود.”
وي گفت: تصميمات در مورد موضوع گردشگري و ورود و خروج زائران در ستاد ملي تاج بررسي مي شود.
موضوع اطلاع رساني و آگاه سازي مردم در مورد بيماري كرونا ويروس قلب و فرد مبتلا بايد داراي احساس مسئوليت براي كنترل بيماري در جامعه باشد ، دومين محور جلسه امروز بود و در اين راستا تصميم گيري تحقيقاتي كه رسانه ها بايد بر آنها تمركز كنند بايد بر اين واقعيت متمركز شوند كه بيماري كرونا ويروس قلب يك بيماري كشنده است. حامل مسئوليت كيفري دارد.
ذوالفقاري در اين زمينه نتيجه گرفت كه اگر شخصي دانش شناخت بيماري را داشته باشد ، به شيوع بيماري در جامعه كمك مي كند. اين پيامدهاي جنايي دارد.
رئيس كميته اجتماعي ايمني ، اجراي قانون و مديريت بيماري كرونا اظهار داشت كه با حمايت و همدلي مردم توانستيم به مرحله كنترل و كنترل بيماري برسيم ؛ وي گفت: بايد در اجراي مصوبه ستاد ملي تاج بسيار مراقب و حساس باشيم.
وي در اين باره گفت: مقررات و محدوديت هاي وضعيت قرمز ، نارنجي ، زرد و آبي بايد در همه شهرها اجرا شود تا افراد بتوانند تأثيرات پيروي از پروتكل را احساس و لمس كنند.
معاون وزير كشور گفت: امروز محدوديت هاي ترافيكي به دليل شرايط حاد بيماري در استانهاي مازندران و گيلان اعمال شده است و اين محدوديت ها بايد تا زمان تغيير وضعيت بيماري در اين استانها با جديت و سختگيري اجرا شود. اتفاق نمي افتد.
ذوالفقاري يادآور شد: تغيير وضعيت شهرها از قرمز به نارنجي و زرد نتيجه پيروي از پروتكل و اجراي يك طرح جامع هوشمند است و البته اگر پروتكل ها ديده و عادي نشده بودند ، زرد و نارنجي و قرمز و اقدامات بعدي احتمالاً منجر به بازگشت و انحراف شهرها مي شود. محدوديت هاي جديدي وجود دارد.

ذوالفقاري نتيجه گيري كرد: “تجربه بيماري كرونا ويروس قلب در كمتر از يك سال اين واقعيت مهم را نشان مي دهد كه حمايت از مردم در قالب پروتكل ها و اصول بهداشتي اولين و آخرين وضعيت كنترل بيماري است ، و امروز ما به پروتكل هاي دقيق نياز داريم. اجرا بايد بر روي افراد متمركز باشد. ” اجازه ندهيد اين بيماري دوباره ظهور كند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.