اوج يادگيري با كنكور آسان است

تازه ترين اخبار گردشگري را در وبگاه جامع گردشگري و توريست مطالعه نماييد

اوج يادگيري با كنكور آسان است

۲۶ بازديد

برنامه تلويزيوني يادگيري افراطي كنكور بزرگترين و مهمترين آزمون براي دانشجويان كشور است. در سالهاي اخير سبك سوالات كنكور سراسري از سبك مستقيم به سبك مفهومي تغيير يافته است و صرفاً خواندن كتاب درسي براي پاسخگويي به سوالات كنكور مفهومي كافي نيست. والدين و دانش آموزان معمولاً دو روش را براي يادگيري مفاهيم و روش …

اوج يادگيري با كنكور آسان است https://majalehirani.ir/2021/اوج-يادگيري-با-كنكور-آسان-است/ مجله ايراني Sun, 17 Jan 2021 02:32:09 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/اوج-يادگيري-با-كنكور-آسان-است/ برنامه تلويزيوني يادگيري افراطي كنكور بزرگترين و مهمترين آزمون براي دانشجويان كشور است. در سالهاي اخير سبك سوالات كنكور سراسري از سبك مستقيم به سبك مفهومي تغيير يافته است و صرفاً خواندن كتاب درسي براي پاسخگويي به سوالات كنكور مفهومي كافي نيست. والدين و دانش آموزان معمولاً دو روش را براي يادگيري مفاهيم و روش …

يادگيري با كنكور آسان است

برنامه تلويزيوني يادگيري افراطي

كنكور بزرگترين و مهمترين آزمون براي دانشجويان كشور است.

در سالهاي اخير سبك سوالات كنكور سراسري از سبك مستقيم به سبك مفهومي تغيير يافته است و صرفاً خواندن كتاب درسي براي پاسخگويي به سوالات كنكور مفهومي كافي نيست.

والدين و دانش آموزان معمولاً دو روش را براي يادگيري مفاهيم و روش هاي تست در كمترين زمان انتخاب مي كنند:

كلاسهاي كنكور

كلاسهاي كنسرت معمولاً توسط بهترين معلم شهر برگزار مي شود اما هزينه كلاسها و شرايط برگزاري آنها براي بسياري از دانش آموزان قابل قبول نيست.

داشتن تمركز بالا يكي از مهمترين اصول يادگيري است ، اما به دليل تعداد زياد دانش آموزان در كلاس هاي كنكور ، تمركز دانش آموزان كمي دشوار مي شود.

و سفر رفت و برگشت به موسسه انرژي و وقت زيادي را از دانشجو مي گيرد ، در حالي كه داشتن زمان كافي براي داوطلب كنكور از اهميت بالايي برخوردار است.

با شيوع ويروس كرونا و سرعت بالاي انتقال اين ويروس ، كلاسهاي معاينه كنكور بصورت مجازي و غياب برگزار مي شود. در طول كلاس ها ، به دليل ازدحام اينترنت و حضور تعداد زيادي از كاربران ، سرعت اينترنت بسيار كاهش مي يابد و ميزان تحصيلات نيز كاهش مي يابد. قطع شده و در واقع مانع يادگيري موضوعات مي شود.

دي وي دي آموزشي

در سالهاي اخير بسياري از مسسات توليد مواد فشرده را آغاز كرده اند.

موسسه آزمون ورودي آسان قديمي ترين موسسه آموزش كنكور است كه توسط آقاي حسين احمدي در سال 1994 تاسيس شد و اولين مجوز انتشار خود را دريافت كرد.

روش تست آموزش دي وي دي و كنكور آسان است ، تدريس دروس كليه دروس خاص و عمومي توسط اساتيد برتر و باتجربه كشور انجام مي شود.

برنامه يادگيري افراطي يكي از قديمي ترين برنامه هاي آموزشي است كه سالهاست در زمينه آموزش كنكور فعال است و طي سالهاي متمادي مورد استقبال دانش آموزان و والدين قرار گرفته است تا بهترين آموزش را ارائه دهد و مطابق آخرين تغييرات درسي و كنكور. و انتقال پايدار است.

برنامه هاي اوج آموزش ، روزهاي زنده ، به طور مستقيم از راديو و تلويزيون ايران پخش مي شود.

استادان يادگيري

استادان يادگيري

استاد امير پيش نويس مدرس رياضيات و فيزيك

استاد مهدي شخي ، عرفان پازوكي ، معلم يادگيري اوج

استاد ارف ربيان ، معلم شيمي ، اوج يادگيري

استاد حسين احمدي ، معلم دين ، ​​زندگي و عربي ، اوج يادگيري

استاد ادبيات ، استاد سيروس ستارنژاد ، اوج يادگيري

استاد عامر دانزاده و محبوبي ، معلمان انگليسي ، اوج يادگيري

پروفسور سعيد جوكر ، معلم عربي ، يادگيري شديد

معلمان اوج روشهاي يادگيري آموزش هستند

مربيان Peak كليه مباحث دروس خاص و عمومي را با جديدترين تغييرات در كتاب و نحوه حفظ و سازگاري بر اساس بودجه كنكور آموزش مي دهند.

بسته هاي آموزشي CONCOR از جمله بسته هاي آموزش مفهومي و روش هاي آزمون در كمترين زمان ممكن آسان هستند.

همچنين ، براي دانش آموزاني كه نياز به آموزش مفهومي دارند و روش آزمون تست هاي ورودي براي دوره هاي خاص و عمومي با هم آسان است ، بسته هاي تدريس خصوصي براي هر سه گروه آزمايشي طراحي و ارائه مي شود.

بسته آموزش اوج يادگيري

پكيج آموزشي كنكور تجربي

بسته آموزش كنكور رياضيات شخصي

پكيج مدرس شخصي كنكور انساني

براي داوطلبان كنكور انساني ، بسته معلم خصوصي كنكور انساني ارائه شده است.

مشاوره و برنامه ريزي براي كنكور آسان است

موسسه كنكور آسان علاوه بر توليد مطالب آموزشي ، با توجه به عوامل موثر در دستيابي به رتبه مطلوب و موفقيت در كنكور ، مشاوره و برنامه ريزي ويژه اي را براي دانشجويان ثبت نام كننده در م Instituteسسه آزمون ورودي آسان در نظر مي گيرد.

مشاوره و برنامه ريزي كنكور به راحتي توسط متخصصان و مشاوران مجرب دانشگاهي انجام مي شود.

برنامه ريزي آزمون ورودي با روش الگوريتم آسان است. در روش برنامه ريزي الگوريتم ، برنامه مطالعه به طور خاص بر اساس ظرفيت علمي و ذهني فرد ، منابع و آزمون هاي مطالعه و شرايط فرد نوشته شده است.

طرح الگوريتم هفتگي است و به اين ترتيب مطالعه دروس به طور كامل نوشته شده و كيفيت و ترتيب مطالعه هر دوره در برنامه از اهميت بالايي برخوردار است.

مشاوره تحصيلي علاوه بر ارائه برنامه ريزي هفتگي ، به طور كامل دانش آموز را ياد مي گيرد كه چگونه هر درس را به درستي بخواند ، چگونه سريع بخواند و …

اگر دانش آموزان كلاس هاي دهم و يازدهم از مدرسه ابتدايي ياد بگيرند كه براي دوازدهم درس بخوانند ، هنگامي كه دانش آموزان معمولاً با محدوديت زماني روبرو مي شوند ، وقت مطالعه ، جمع بندي و تست تمام دروس ابتدايي و دوازدهم را دارند وقت كافي براي .

دانش آموزاني كه قصد شركت در كنكورهاي 1401 و 1402 را دارند و براي رسيدن به رشته مورد نظر خود هدف جدي دارند مي توانند با برنامه ريزي و مشاوره مسير رسيدن به هدف را تسهيل كنند.

براي ثبت نام در برنامه مشاوره و برنامه ريزي يادگيري و دريافت ليست قيمت محصولات Learning Peak با شماره هاي 02191304690 و 09121964690 تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.