معرفي گران ترين هتل هاي جهان در سال ۲۰۱۸

تازه ترين اخبار گردشگري را در وبگاه جامع گردشگري و توريست مطالعه نماييد

معرفي گران ترين هتل هاي جهان در سال ۲۰۱۸

۸۷ بازديد

اگر شما جزو آن دسته از افرادي هستيد كه به مسافرت علاقه مند هستيد و به دنبال گشت و گذار در كشورهاي مختلف جهان هستيد و از طرفي به دنبال يك سفر لوكس هستيد، پس بايد روي هتل خود تمركز كنيد. هتل نه تنها اقامت شما بلكه مهمترين تعطيلات يا جذابيت سفر شما خواهد بود. بسياري از هتل ها خدمات عالي و مناسبي را به مشتريان خود ارائه مي دهند، اما برخي از آنها به دليل خدمات استثنايي و همچنين نوآوري هايي كه انجام داده اند محبوبيت بيشتري پيدا كرده اند. حتي برخي از آنها بسيار محبوب هستند زيرا در مكان هاي خاصي قرار دارند. در اين مقاله مي خواهيم شما را با گران ترين هتل هاي جهان در سال 2018 آشنا كنيم و دلايل قيمت بالاي آنها را بيان كنيم، زيرا اين هتل ها از ويژگي هاي ويژه اي برخوردار هستند كه فارغ از هزينه و قيمت آنها، باعث جذابيت آنها براي گردشگران مي شود. اين كار را بيش از ديگران انجام مي دهد. بنابراين به ما بپيونديد.

هتل ريتز كارلتون توكيو | Ritz Carlton Tokyo

اين هتل در مركز توكيو واقع شده و فقط چند دقيقه با مركز شهر فاصله دارد. اين محل اقامت ۵ ستاره جايي مناسب براي اقامت در تعطيلات و يا اقامت براي كسب و كارهاي شگفت انگيز است. شما مي توانيد در اين هتل از منظره هايي فوق العاده از شينجيو و همچنين خدمات عالي نهايت لذت را ببريد. اين هتل اتاق هايي را براي ماه عسل زوج هاي جوان با ديواره هاي مرمر و همچنين ملافه هاي نرم ارائه مي نمايد. همچنين شما مي توانيد در اتاق خود فيلم را در تلويزيون هاي بزرگ تماشا كرده و به اينترنت بي سيم رايگان دسترسي داشته باشيد. خدمات اتاق هاي اين هتل به صورت ۲۴ ساعته بوده و علاوه بر اين داراي مركز تناسب اندام و استخر نيز مي باشد. قيمت اقامت در اين هتل به ازاي هر شب ۴۷۴ دلار بوده و اين يكي از گران ترين هتل هاي جهان به شمار مي رود.

هتل گرند هايت كنز مارتينز، فرانسه

(Grand Hyatt Cannes Hotel Martinez in Cannes, France)

هتل گراند هايات كانس هتلي ۵ ستاره و يكي از گران ترين هتل هاي جهان بوده و در منطقه كروزت اليت واقع شده است. اين هتل منظره اي زيبا از درياي مديترانه به ويژه خليج كن را به شما ارائه مي نمايد. اينجا مكاني است كه شما از اقامت خود لذت برده و مي توانيد از سواحل ري.يرا فرانسه لذت ببريد. اين هتل شامل ۴۰۹ اتاق لوكس به همراه ۲۷ سوييد شگفت انگيز مي باشد. علاوه بر اين تقريبا فضايي در حدود ۲۵۰۰ متر براي سالن هاي كنفرانس، سالن هاي عروسي و موارد ديگر وجود دارد.

سوييت رياست جمهوري در ماندارين اورينتال |  Presidential Suite at Mandarin Oriental Pudong

اين هتل در يك آسمان خراش ديدني در پودونگ و در شانگهاي واقع شده است. هتل هاي شانگهاي داراي سوييت هاي لوكس و عجيب و غريبي هستند. اقامت در ماندارين اورينتال پودونگ، سوييت رياست جمهوري در شانگهاي هزينه ۲۴۳۲۵ دلار به ازاي هر شب را خواهد داشت. مهمانان اين هتل به دو باغ خصوصي در پشت بام اين هتل دسترسي داشته و همگي ان ها منظره اي از طبقه بيست و پنجم و رو به رودخانه هوانگپو را مشاهده مي نمايند. علاوه بر اين ها شما مي توانيد از يك انبار خصوصي نوشيدني، يك حمام با سنگ مرمر و سونا، يك آشپزخانه كامل و همچنين يك باشگاه ورزشي خصوصي لذت ببريد.

هتل پلازا آتن  |  Hotel Plaza Athenee

هتل پلازا آتن يكي از بزرگترين و گران ترين هتل هاي جهان و همچنين يكي از گران ترين سوييت ها در پاريس مي باشد كه در  سال ۱۹۱۳ افتتاح شد.. سوييت سلطنتي كه در طبقه پنجم واقع شده است داراي منظره اي رمانتيك از شهر بوده و همچنين يك منظره اي بي نظير از برج ايفل را نيز ارائه مي كند. اتاق هاي هتل شامل مبلمان هاي فرانسوي و ديگر عتيقه هاي منحصر به فرد اين كشور است. اقاما در اين هتل به ازاي هر شب ۳۰ هزار دلار هزينه در بر خواهد داشت. شما مناظري عاشقانه را اينجا خواهيد ديد بنابراين مي توان گفت اين هتل مكاني مناسب براي زوج هاي جوان نيز به شمار مي رود.

هتل جزيره لاوكالا |  Laucala Island Resort

هتل جزيره لاوكالا يكي از لوكس ترين هتل هاي ايالات متحده بوده و همچنين يكي از گران ترين هتل هاي جهان به شمار مي رود. لاوكالا جزيره اي زيبا و اختصاصي در جنوب اقيانوس آرام مي باشد. اين مكان با شن هاي سفيد در ساحل خود، بركه هاي فيروزه اي رنگ، كوه هاي سبز و درختان نخل خود با بسياري از مكان هاي ديگر در دنيا متفاوت مي باشد. اين هتل فوق العاده بوده و در اينجا طبيعت روح انسان را پاكسازي مي كند. اين جزيره داراي ۲۵ ويلاي منحصر به فرد به سبك فيجي بوده كه هر كدام داراي منظره اي از ساحل در مقابل خود مي باشد. همچنين مي توان از استخرهاي خصوصي ويلاها و همچنين دوش هايي كه در فضاي باز قرار گرفته اند نيز لذت برد. البته كه لازم به ذكر است اقامت در اين هتل رويايي به ازاي هر شب ۴۰ هزار دلار هزينه در بر خواهد داشت.

هتل چهار فصل، پنت هاوس تي وارنر |  Ty Warner Penthouse

پنت هاوس تي وارنر، هتل چهار فصل داراي يكي از مجلل ترين سوييت هاي NYC در جهان بوده و مكاني معروف براي مسافرت شناخته مي شود كه در نيويورك واقع شده است. اين هتل يك مكان متمايز و شگفت انگيز بوده و شامل آثار هنري اصل از هنرمندان بين المللي است. پنت هاوس تي وارنر سوييتي با ويعت ۴۰۰ متر مربع بوده و منظره اي پانوراما از بالكن هاي شيشه اي به مهمانان خود ارائه مي نمايد. مهمانان مي توانند از خدمات چندگانه اين هتل شامل يك درمانگر شخصي و راننده خصوصي براي سفر بدون محدوديت استفاده نمايند.

كاخ جميرا بدروم |  Jumeirah Bodrum Palace

كاخ جميرا بدروم يكي از برجسته ترين هتل هاي هند و همچنين يكي از گران ترين هتل هاي جهان به شمار مي رود. اين هتل در نزديكي ساحل توربا بوده و شما مي توانيد از اقامتي شگفت انگيز در ان لذت ببريد. اين كاخ داراي ۱۱۰ اتاق بوده كه هر كدام از آن ها داراي صفحه نمايش LED، مراكز آبگرم و استخرهاي سرپوشيده و روباز مي باشند. مزاياي ديگري كه شما مي توانيد در اين هتل از ان استفاده نماييد، مركز مراقبت از كودكان و مهد كودك، اينترنت بي سيم، دكه روزنامه فروشي و همچنين فروشگاه هاي هديه مي باشد. اين هتل داراي اتاق هاي جلسات ۱۲ متري و خدماتي نظير اسكن اكسپرس، مبادله ارز و … مي باشد.

هتل كالا دي والپه |  Hotel Cala di Volpe

اين هتل كه در ايتاليا واقع شده است داراي منظره اي زيبا و ديدني بوده و چشم اندازي بي نظير از درياي مديترانه را ارائه مي نمايد. اين هتل شبيه به يك روستاي باستاني ساخته شده و در اينجا شما مي توانيد از ورزش، حمام آبگرم و استخرهاي خصوصي لذت ببريد. سوييت رياست جمهوري در هتل كالا دي والپه در ساردينيا اتاق خواب هايي با سيستم سولاريوم و استخر اختصاصي را ارائه كرده و همچنين يك منطقه براي تناسب اندام نيز در آن وجود دارد. هرچند كه هزينه اقامت در اين سوييت به ازاي هر شب در حدود ۲۶ هزار دلار مي باشد.

برج العرب |  Burj Al- Arab

برج العرب يكي از معروف ترين نشانه هاي امارات متحده عربي مي باشد. اين هتل در يك جزيره مصنوعي به شكل يك بادبان و با ارتفاع ۳۲۱ متر از سطح دريا ساخته شده است. برج العرب يكي از گرانترين هتل هاي جهان و دبي بوده و بخشي از مجتمع ساحلي جميرا به شمار مي رود. براي رسيدن به اين هتل حدود نيم ساعت از فرودگاه دبي مي بايست حركت نماييد و هر كدام از طبقات آن داراي پذيرش خصوصي مي باشد. مهمانان اين هتل خدمات برجسته و ديدني را تجربه خواهند كرد و برج العرب استانداردهاي جديدي را در مهمان نوازي و هتل داري به صورت منحصر به فرد ايجاد كرده است. از جمله جاذبه هاي اين هتل يك رستوران زير دريا است كه همانند يك زير دريايي مي باشد. در ساخت اين هتل لوكس از طلا و فلزهاي باارزش و گران قيمت ديگر نيز استفاده شده است.

كف اتاق هاي اين هتل همه با سنگ مرمر پوشيده شده ، مبلمان و اسباب اتاق ها نيز همه از چوب ماهور ميباشند.

سوئيت هاي هتل برج العرب داراي آسانسور و سينماي اختصاصي ميباشد و تمام آنچه در اين اتاق وجود دارد از طلاي بيست و چهار عيار ساخته شده، حتي شيرهاي حمام و دستشويي از طلا هستند.براي تمامي اين موارد برج العرب به عنوان يك هتل هفت ستاره شناخته شده و هزينه اقامت در ان به ازاي هر شب در حدود ۲۸ هزار دلار مي باشد.

لاورز ديپ لاكچري سابمارين هتل؛ سنت لوسيا

(Lover’s Deep Luxury Submarine, St. Lucia)

در ميان گران ترين هتل هاي دنيا، لاورز ديپ لاكچري سابمارين هتل كه به معناي “زير دريايي عشاق” مي باشد، تجربه خوبي براي زوج هاي جوان به ارمغان مي آورد. مهمانان با اقامت در اين هتل به زندگي زير آب اشراف دارند. لاورز ديپ بهترين هتل براي ماه عسل محسوب مي شود. اما هزينه آن در حدود 150000 دلار به ازاي هر شب مي باشد. هتل لاورز ديپ در اعماق اقيانوس واقع شده است.

هتل پرزيدنت ويلسون رويال؛ سوئيت پنت هوس

(Hotel President Wilson Royal Penthouse Suite)

هتل پرزيدنت ويلسون رويال، به عنوان دومين هتل گران قيمت دنيا و محبوب ترين هتل ژنو سوييس معرفي مي شود. اين هتل در نزديكي ساختمان سازمان ملل در كنار درياچه ژنو ساخته شده است. هزينه اقامت در اين هتل از شبي ۸۰۰۰۰ دلار شروع مي شود و مهمانان مي توانند از چشم انداز كوه هاي آلپ لذت ببرند.

هتل فورسيزن تاي وارنر، نيويورك

(Four Seasons Hotel Ty Warner, New York)

هنگامي كه صحبت از گران ترين هتل هاي جهان به ميان مي آيد، نام “فورسيزن تاي وارنر” در ذهن بسياري از مردم تداعي مي شود. اين هتل لوكس در سال 1993 در نيويورك تاسيس شد. هتل فورسيزن اتاق هاي متنوعي دارد كه قيمت اتاق مهمان آن از شبي 950 دلار شروع مي شود و سوئيت پنت هوس آن 50000 دلار هزينه دارد. اين هتل بخاطر موقعيت افسانه اي آن عنوان “سومين هتل گران قيمت دنيا” را به دست آورده است

راج پالاس هتل، جيپور، هند

Raj Palace Hotel, Jaipur, India))

راج پالاس يكي از معروف ترين هتل هاي دنيا مي باشد كه در جيپور هند واقع شده است. هزينه يك شب اقامت در اين كاخ لوكس بيش از ۴۳۰۰۰ دلار مي باشد. مديريت هتل بهترين تجربه اقامت را براي مهمانان فراهم مي نمايد. اين هتل هندي كه در سال ۱۹۲۷ تاسيس گشته، با نام ميراث بزرگ نامگذاري شده است.

پالمز كازينو ريزورت، لاس وگاس، نوادا

(Palms Casino Resort, Las Vegas, Nevada)

پالمز كازينو ريزورت يكي از مشهورترين هتل هاي جهان است كه داراي كازينو مي باشد. اين هتل ۷۰۳ اتاق با امكانات فراوان دارد. هتل پالمز كازينو بهترين خدمات را به مشتريان خود ارائه مي دهد و در نزديكي لاس وگاس واقع شده است. اين هتل افسانه اي داراي استوديوي ضبط، رستوران ستاره دار و يك سالن كنسرت ۲۵۰۰ نفره مي باشد. اقامت در ويلاي آسماني اين هتل شبي ۴۰۰۰۰ دلار آب مي خورد. اما طراحي فوق العاده اي دارد و بازديدكنندگان را جذب مي كند.

گرند ريزورت لاگونيسي رويال ويلا؛ آتن

(Grand Resort Lagonissi Royal Villa in Athens, Greece)

گرند ريزورت يكي از گران ترين هتل هاي دنيا به شمار مي رود زيرا در دكوراسيون داخلي آن از لوازم گران قيمتي استفاده شده است. در كنار اين هتل ۱۰ رستوران لوكس قرار گرفته است. هتل گرند ريزوت ۱۹۷ اتاق و ۷۶ سوئيت دارد. هزينه اقامت در اتاق مهمان هتل از شبي ۴۰۰۰۰ دلار شروع مي شود.

لوآكالا آيلند ريزورت، هيلتاپ استيت، فيجي

(Laucala Island Resort Hilltop Estate, Fiji)

هتل منحصر به فرد آيلند ريزورت يكي از گران ترين هتل هاي دنيا شناخته شده است. اين هتل لوكس در مجمع الجزاير فيجي واقع شده و بازديدكنندگان براي ورود به اين اقامتگاه بايد مجوز دريافت كنند. اين هتل قطعا بهترين مكان براي تعطيلات خواهد بود اما هزينه هاي آن بسيار بالاست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.